I raise my case.

Som sagt, jag flyttar bokstavligt talat IDAG.
Det ska bli så skönt och jag ser verkligen fram emot att få börja om.
Jag har faktiskt aldrig bott i något annat land en längre tid. Möjligen Usa och diverse långresor,
men this is for real.

Jag ska till ett land som för mig blir en stor möjlighet och tillgång på så många
sätt att jag inte vet var jag ska börja... Jag tänker inte tala om ifall det är London eller Norge, that will remain a secret for thoose who ask.

Jag tar härmed farväl för ett år framöver med mina löparskor och en (för-)tunga resväska i min hand och ger mig av tonight.
Jag kommer naturligtvis avslöja för er vart jag är när jag väl varit där ett tag. Bloggen comes with me!
And so does F.b MEN jag byter nummer på plats, så för er som är intressanta för mig get's my new in a sec.

Kiss Kiss Bang Bang,
C'est la vie bitches!!!
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0