VAKUUM

Jag sitter hemma just nu, djupt försjunken och i min säng med datorn i knät och blicken vilande på tv'n.
Jag skulle verkligen behöva en semester resa efter allt som hänt mig och allt runt omkring de senaste månaderna.
Jag tittar på sällskapsresan, Nueva Estocolmo och det ser så underbart skönt med strålande sol och 30 graders värme. Jag är verkligen inte gjord för att leva i kylan, regnet och det gråa som det är just nu...iofs ska jag inte klaga solen tittade faktiskt fram idag och man känner på sig att det börjar bli vår. Underbart skönt!

Jag vill komma igång med mitt liv, känns som om allt bara står stilla, som om jag inte kommer bli någonting eller få någonting i mitt liv. Men visst kommer jag det, inget kommer stoppa mig när jag väl sätter igång (fråga vem som helst!).
Men som sagt, denna tiden just nu, denna veckan, denna månaden, just denna timman känns för jävlig!!!

Jag ska dock inte klaga, som jag nämnt ånyo, jag är frisk (förutom mitt knä), jag har mina vänner, jag har min pojkvän (igen) och min familj mår toppen. Snart sticker ju jag och mor min till Le Paris också- feting nice :D

Nu återigen filmen, vi höres en annan dag!
Live your life like you're going to die tomorrow !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0