Blå som få

Jag kan dra detta med partifrågan hur långt som helst, vi kan vända det ut och in om det känns bättre för att böngroddar MEN observera, det tänker jag inte värdigt nog göra.
Jag kommer inte ändra min åsikt för det parti som nu sitter vi makten.  Slutsatsen kan tolkas så att folk som är rädda för sanningen och gärna vill leva skymundan DEM blir upprörda över ett tidigare inlägg om moderaterna.
Vissa människor kan inte hantera sanningen, face the truth mates!

Återigen my life:
Jag fyller som bekant år idag och har redan fått en en hel trevliga och gulliga sms av folk (tack!), till och med från min nya arbetsplats. Känns kul att få bli en i gänget där.
Ja, då var man 20 år och redo att ta klivet in i......spritbutiken! För en del av er är det redan kännbart att en liten tillställning kommer äga rum på min gata, i mina föräldrars hus på lördag. Så det är bara att slänga på kappan, packa systemkassen och titta in. OBSERVERA: inbjudan krävs!

Jag kan också meddela att jag har bestämt mig, detta kan komma som en chock för en viss person men jag vill att den personen visar värdighet och förståelse för mitt beslut och därmed inte hör av sig igen.
En person som gjort mig besviken om och om igen, en person som för mig IDAG inte passar in och en person som faktiskt har stått ut med mig för länge för att detta nu ska fortskrida. Jag packar min väska och går över tröskeln, ADJÖ!

Nej nu ska jag öppna presenter (alla stora paket från NK med en svidande prislapp som representerar kapitalisterna) och äta tårta som INTE är ekologisk! :D Ha en bra dag gott folk, pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0