At the job.

Sitter just nu och tittar ut över vad jag egentligen borde övervaka, Simmhallen.
Men blicken faller allt oftare mot skärmen som till slut blir outhärdlig att undvika...måste skriva två rader, måste surfa lite....måste...

Kan meddela att inga större olyckor har skett än så länge och det finns nog ingen risk att dem kommer förekomma heller. Kan dock meddela att temperaturen i bassängen är obetydligt låg för att jag ens ska kunna doppa foten (hur ska jag kunna livrädda?!) :p

Träningen rullar på som aldrig förr...har losat 4 kilo nu och jobbar mig neråt, börjar gillar läget. Jag är mer än redo för badsäsongen trots tre veckors dispans för skada i knät.

Jag vet at hjärnspöken kan ställa till det för en rejält, men börjar komma över dem och ser ljuset längst bort i tunneln. Jag tror att detta var/är det svåraste jag någonsin fått komma över (hittills). Aldrig haft så ont i magen och hjärtat som nu/då och aldrig kommer jag gråta så mycket......men jag står på mina ben, med ett beläget leende ritat över ansiktet så det kommer nog gå bra för mig, som med alla andra.
Nu åter till bevakningen, hoppas inte gubben på bana 6 svimmar av nu....han har varit blå i ansiktet länge nog.

Keep up the good work, people!
And ill be in touch. Ta'da!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0