samlar vuxenpoäng flitigt.

Nu är det dags, har ju som alla vet gjort slut med K.
och då också flyttat ut ur hans lägenhet. Bor hemma för tillfället.
MEN nu är det dags att få sitt egna kribb. Och jag ska få världens bästa rumskompis- can't be better.
Imorgon ska vi ner på stan jag och me roommate o kolla lägenheterna, vilken som passar oss bäst osv. Sen när vi bestämt oss är det bara att packa skiten och flytta. Tänk mitt första riktiga egna, jag kommer stå på kontraktet och jag ska få ha mina möbler i lägenheten. Inte nog med det den ligger mitt i stan, ska endast bestämma mig mellan vasa, linné eller johanneberg. Jag tippar på vasa.
Men som sagt min rumskompis. Han är en utav världens mest snällaste människor. Han är otroligt ordentlig och fantastiskt ekonomisk(vilket är ett plus för mig), sedan är han min bästa vän sedan jag vet inte när och framför allt vi fungerar såppas bra att vi kan bo tillsammans i en lägenhet.
My dream is coming true!


Mitt nya tränings schema är upplagt följande:
1 dagar i veckan går jag på skivstång
3 dagar i veckan går jag på spinning M.
Och sen extra pass på gym, 2 ggr i veckan.

Kosten är upplagd på mkt fetter (nyttiga),
mkt fibrer och mkt vätska i form av vatten och energi dricka.
Sen kommer jag naturligtvis äta protein (kött) osv. Det enda jag hoppar över är socker och kolhydrater, för det är dem som är bovarna i hela dramat med viktökning. Med andra ord får jag t.o.m ta mig en liten skål chips om jag vill gotta till det, helt tillåtet.
Isn't that great!


Körkort:
Jag kör med mamma/pappa cirka 4 dagar i veckan.
Jag läser teori varje kväll cirka 30min.
Och jag har bokat uppkörning och teoriprov, men det får ni endast veta när jag klarat det.
(dock finns det ju inga tider när man vill ha dem, så man får ställa sig i kö som alla andra-skit!)

Ha en great day och en bra vecka !
Kisses, me :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0