Issues

Why these problems...
Jag har insett att jag befinner mig i ett vakum: Bestående av skola, träning, DÖ tid.
Jag har verkligen gjort en mindre turn in i väggen och det känns för jävligt.
Jag har ingen motivation att göra, åstadkomma eller börja med någonting.

Fan kan någon ge mig en lätt spark i röven, säga till mig att rycka upp mig och sätta igång ?!

När jag gjorde slut med K. kände jag mig stark, jag kände mig så jävla duktig. Jag är ung, jag har hela livet framför mig och nu ska jag bannimej sätta igång med mina grejer, mina planer och idéer. Jag kände inte för ett till förhållande utan ville hellre plocka ur godbitarna av att bara träffa någon casual. Men NEJ NEJ NEJ....så blev inte fallet.
Träffade en person- katastofalt, sicken tönt. Och nu sitter jag här i min ensamhet och hoppas på att mina drömmar ska komma allt snabbare till mig än förut. Medans just mitt ex, K. får träffa damer och hoppar runt flitigt.
Kul att det alltid slutar med att den som blir sårad får chansen och den som ville börja om på nytt och testa nya saker inte ens får komma utanför dörren.
Det är bara så typiskt och ja jag är glad för K's skull, but what about me...?

Att inte ha ett jobb att gå till på dagarna (lika ofta, har det fort. kvar alltså!) är också skit tungt. Jag är van att ha massor av saker kring mig nu det enda jag kan göra om jag vill sysselsätta mig är att plugga.

Nej nog gnällt om detta. Nu ska jag se framåt, bita i det sura äpplet och ge mig fan på att sommaren och den underbara resan till spanien kommer bli fuckin' great !
I maj är jag ju faktiskt färdig med plugget och förhoppningsvis har jag också då mitt körkort :)
jag har fyllt 20 år och har en hel sommar framför mig, tjohoo!
(det med jobb kommer, jag har ju faktiskt flera erbjudanden, får väl tacka ja till något).
Pussar och kramar gott folk, let's do this !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0