Boring

Tråkiga januari tider. Det är nästan komiskt hur tråkigt det blir och hur mycket tiden står stilla när man närmar sig januari, februari och t.o.m en del av mars.
Regn, snö, regn, snö, inte ens vädret vet hur dem vill ha det och inte gör jag det heller.
Känns meningslöst att klä sig i något extra fint eller för den delen föna håret och lägga en lätt make up,
det spelar ingen roll ändå.
Det är bara att vänta ut tiden, vilket tar alldeles för lång tid och jag är alldeles för otålig.

Sysselsättning nu under "torkan":
- Träning: tränar 5-6 dagar i veckan, konstant hungrig för jag tränar mycket muskler.
- Skola: har mina lektioner och pluggar mycket körkorts teori.
- Kärlekslivet: none! Det står fullkomligt stilla, har inte ens någon som jag vet finns där. I need a date !:P
- Förövrigt är det mycket tid som läggs på mina riktiga vänner och familjen just för tillfället.

Jag kom o tänka på det häromdan, hur illa jag betett mig mot en gammal bekant, som jag snart hoppas ska kunna kalla vän. Vi har känt varandra länge, gått i samma skola i flera års tid men jag har faktiskt sagt en sak om hennes vikt, personligen till henne och det var inte schysst. Sen har jag inte varit speciellt trevlig mot henne heller, alltid falska leende och töntiga blickar (det var nog lika ömsesidigt från henne iofs) men jag vill ändå ta tid och be om ursäkt och säga att det känns kanon kul att vi suttit o snackat så mycket som vi gjort, att vi kanske ska gå ut i helgen och att vi kan prata moget nu efter alla år av tja, omoget hat. Vi kommer ju inte bli bästa vänner kanske, men iaf. Förlåt mig för hur jag uttryckte mig.

Thailand:
Min bästa vän åker snart och lämnar mig i kalla Sverige i tre månader.
Hur ska jag klara mig ,vem ska jag träna med, vem ska jag festa med ???  Tack och lov,
har jag iaf min andra bästis kvar (man kan ju inte lämna mig helt ensam, hallååå!) men jag är så orolig att något kommer hända. Och jag kommer BIG TIME, sakna honom !
Fredag den 30, vecka 5: Avskeds "ceremoni"- enjoy !

Nu åter till apelsiner, mörk choklad och teori, wohoo!
Love, peace, me :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0