2008 vs. 2009

Vilket stormigt år 2008 har varit men ack så mycket jag ändå har hunnit med.
Jag har gjort slut med K., fått två nya jobb och har tentat upp alla mina G'n på gymnasiet.

Med andra ord kan man säga att jag är rätt laddad för det nya året.

Jag ska fortsätta med mina två jobb fram t.o.m sommaren, sen har jag fått ett frestande erbjudande som ska sysselsätta mig lagom till oktober, om jag inte stannar kvar vill säga.
Jag ska göra en oförglömlig resa runt midsommar med a lovely girlgang. Jag ska även passa på att resa en weekend med mamma till Paris- Le France, nu till mars/april. Ska troligtvis besöka en gammal vän i LA också.
Jag ska göra Högskoleprovet i februari och jag ska söka in till minst tre kurser för hösten.
Jag ska äntligen börja plugga min kära franska, (övning inför nästa år).
jag ska försöka flytta hemifrån (har en lägenhet men måste byta den).
TA KÖRKORT (ja, jag vet...skyller på att jag inte haft tid).
(man kan säga att  detta är en blandning av nyårslöften och saker som redan är bokade).

2009- "de förberedande året", kan man säga. Detta året ska jag plugga upp mitt språk, jag ska tjäna och spara pengar och jag ska ta mitt körkort(för bil har jag).
För sedan 2010, då drar jag och med vilken jävla fart sen!

Bästa minnena från 2008: Studenten givetvis (skönt o slippa folket), resan till Kroatien med familjen, jobbet på Gina Tricot, viktnedgången.
Sämsta minnena från 2008: The break up med K., alla pengar som försvann i onödan(krogen-sprit-dyra-kläder), Nyåret som inte firades i London, viktuppgången.

Jag säger bara folk: PASSA PÅ ATT NJUTA, tiden går snabbare o snabbare för varje år som går. Lycka till med allt ni tar för er, hoppas det kommer till er fördel.
Kramar och ett riktigt GOTT NYTT ÅR! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0