I'm back!

Och jag mår bättre än någonsin....
puuh vilken mörk period jag har befunnit mig i men som solen tittar jag fram till slut :D
Jag har ett jobb som funkar skit bra, jag har en lägenhet som är strålande fin OCH inte minst jag har en älskvärd liten pojk som kryper ner och värmer min säng varje kväll...(nej jag pratar inte om arragoz:P )

Kom på ett nytt recept idag förövrigt:
Kyckling filéer,
Cantadou -vitlök & örter
Paprika
Färsk persilja
salt och peppar
Oliv olja

Skiva kycklingfiléerna på mitten (blir som ett "lock") sen lägger man i osten (cantadou) samt små bitar av paprikan och sen klipper man persiljan över, sist men inte minst locket på. Skvätt av olja ooch sedan in i ugnen, serveras med valfri potatis (jag valde klyftpotatis!).
MUMMA! :D Sen en flaska vitt till det och kvällens gift är spritt.

Hur som helst, min älskade älskling kommer hem nu om mindre än 3 veckor, jippi...har saknat honom så!!
Hoppas han har köpt nåt fint till mig....hmmpf.

Anyway, lot's of nice things to look forward to: valborg inte minst, alex 20 års dag, mitt nytagna körkort (redan gjort iofs!) ooooooooch midsommar!!! (juste, får inte glömma lillebrors student!).
Nu ska jag luta mig tillbaka med ett glas vin och avnjuta den sista solen för idag,
upp sjukt tidigt imorgon för WORK, mer WORK och lite WORK =)
Seeee ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0