Stockholm, stockholm, stockholm...!!

Ja, nu är färddatumet här. Imorgon bitti, halv sju på morgonen går jag ur sängen för att göra mig iordning inför min resa till Stockholm, the city of love.
Fan va roligt jag ska haaa!
I studentpresent fick jag nämligen två biljetter till en gala-premiär i Sthlm, till The producers of: det våras för hitler.
Det roliga är att inga "dödliga-svenssons" kan köpa dessa biljetterna, utan du måste känna folk in the buissnes, vilket jag tydligen gjorde.
Det är galapremiär och det innebär: röda mattan, kändisar, champange och snittar. Kommer bli kalas!
Efteråt får man ju helt enkelt ställa upp på efterfest (bodyshots med micke persbrant) och lite därtill.
Blir en lång kväll för mig på karma-sturekompaniet och sedan mot café opera! Kan det blir bättre än såhär???
Jag kommer befinna mig i sthlm hela helgen, så om ni önskar nå mig- kanske jag inte svarar- BUSY!

Jag har köpt en urläcker mink-këp (en kort-chic sådan) som jag fått utav mormor-7000kr! och till detta ett par svarta pumps(som kängor fast högklack).
Under jackan kommer jag att ha ett par svarta stuprörs jeans höga i midjan med en nedstoppad top i silke (som jag köpt på NK-cokaïï)- korall var färgen utan bh. Håret uppsatt i en läs knut(men inga slingor hängandes) och lätt sminkning och utsmyckning.
Kommer bli SÅ läckert....åååhh!
Kommer jag bli gala-snygg or not?


Jag måste erkänna att dagarna i skolan och på jobbet går otroligt snabbt. Alldeles nyss suckade jag för att det var måndag helt plötsligt sitter jag upp en torsdags kväll. Hmm, märkligt. Snart är det vinter och nyår (LONDON, LONDON, LONDON). Ser fram emot de festandet j*ligt mycket!!!
Hmm, men först ska allt plugg och lite money tjänas ihop. Nu har ju jag turen så mina föräldrar betalar resan och fickpengar, sen kan jag väl spara ihop slantar så jag kan köpa något extra ordinärt.

Till Kristian: Tack så för att du finns där, även om dagarna springer på snabbt och ibland hinner vi inte ens säga god natt, men jag älskar dig och I will forever be yours. <3

Nu ska jag hoppa isäng, för min skönhets sömn.
Kisses and good bye, sleep tight bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0