Dagarna i ända...

Gud vilket stressigt liv jag lever just nu.
Först gå upp klockan halv sju för att äta frukost, duscha (ja de vanliga), sedan pallra sig iväg till skolan och de mycket intressanta kurserna för att sedan rusa på tom mage (hinner ju knappt äta lunch) till jobbet där jag går på sex-timmars pass (nästan varje dag =$). När man väl kommer hem därifrån ska man snabbt tillaga middag och göra en matlåda (ihop om att man får lunch nästa dag, haha) och sedan slänga sig själv i sängen för en lång natts sömn.
Eftersom jag har så mycket att göra på dagarna går dem väldigt snabbt, vilket är på både gott och ont.
Man når snabbt helgerna men snart är det redan långt in i november, innan man ordet av.

Jag försöker de dagar då jag hinner att träna och varje dag äter jag nyttigt mycket fibrer och proteiner samt mättande fetter som fisk osv. Sen ska jag och mamma faktiskt börja på yoga vilket ska bli underbart skönt, jag behöver lära mig koppla av. "Stressa ner" ! Det känns skönt när man inte har några dagar att dega på (ens så länge iaf) utan man är fullt sysselsatt. Det blir inget småätande då och jag känner att livet rinner på ganska snabbt...med andra ord snabbare mot de mål jag har framför mig.

Redan igår kväll kände jag det som jag ABSOLUT inte får eller vill känna. Jag hade super frossa, trots att jag låg nerbäddad i ett duntäcke med en flisfilt på och kroppen värkte även halsen. Attans, jag får inte bli sjuk NU!
"Jag hinner inte", som alla framgånsrika kvinnor säger, haha. Skämt o sido, jag får helt enkelt bomba mig med vitaminer och tillskott så hoppas vi på att det bara är övergående. (2-dagars förkylning, är perfa!).

Nu äntligen hemma, iförd pjyamas efter en god dusch och middag, sittandes här vid datorn. När jag nu skrivit färdigt ska jag och pappsen kolla på film (vilket vi har gjort till en vana, I LIKE).
Filmen för idag heter : "Letters from Iwo Jima", kan vara bra...you never know untill you've seen it.
Så hoppas alla haft en bra dag, sov så gott så ses vi imorgon.....i'll be in the GINA- store the hole day.

Kisses, Have a good one!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0