Aningen lång helg

Ja nu är det söndag och jag ligger hemma i mjukisoverallen med en stor skål ostbågar på magen.
(på söndagar om man är bakis FÅR man äta onyttigt).
Vilken jävla vecka jag har haft...
Måndag och tisdag, skola plus jobb varje dag.
Onsdag middag med bästa kompisarna, torsdag middag och en mindre utgång med jobbet(vi gick och la oss halv sex, haha), fredag hamnade vi på ett litet kalas och igår-lördag blev den enorma utgången den fullaste kvällen i mitt liv!
Jag stressade hem från jobbet, duschade och hjälpte mamma o pappa med min brors födelsedags fest.
Han är nu vuxen- 18år! Grattis brorsan...=)
Efter att ha hjälpt till begav jag mig till en förfest på skanstorget med the girls....där SÖP vi sönder!
När vi skulle in till stan fixade jag "taxi"- Gustav Svensson, allsvenska spelare. Mycket tacksam över detta.
Kvällen innefattade mig och sandra dyngraka på nivås dansgolv. Det blev en lång och seg dag i dag, men den innehöll: yoga och potatisgratäng- muuums!!!
Nu ska jag sova,
god natt på er kärt folk.
Have a good one!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0