midnight

Dagens låt:

Ted Gärdestad- come give me love

Veckans film:

Patrik 1,5


Jag är så himla trött, har sprungit 8km med pappa för en timma sedan. Jag är ju som folk vet otränad (men bantningsklar). Herregud, det har varit alldeles för mkt dricka (champange) på de sistonde och det kommer bara bli mer.
Jag har kommit fram till att om du vill gå ner i vikt har du ett par alternativ:
- Testa en desperat diet
- Supa varje dag o helg, då hinner du inte äta utan mår illa hela tiden
- Skaffa sig anorexia eller bulimi
- Träna och äta sunt
- Träna utan att äta
Ja, som ni ser det finns en hel del.
Vilken kör du med? ;)

Sitter för tillfället och pluggar en aning, har massor i skolan imorgon och på fredag plus att man ska hinna jobba.
Ojsch, sicket stressigt liv man lever.
Fast jag lovat mig själv en vit månad, suger det i kroppen, jag vill hitta på något riktigt roligt till helgen....Vi får se om någon av mina vänner kommer med en strålande idé som inte innefattar alkohol. =)
*hoppas, hoppas*
Nej gott folk, jag ger upp. Syns på stan, ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0