Hemligheter

För er som hört mig säga att jag aldrig någonsin mer ska hålla på med teater och att det är fullkomligt onödigt med ett sådant yrke, ni kan slå mig riktigt hårt i ansiktet!
För nu bär det av, jag har ansökt till National youth theatre i London, soho theatre!
Jag är så nervös att jag håller på att dö. Intervjuven infaller den 16 februari tror jag, 2009!!!!
Sen gott folk får ni inte se mig så mkt mer ....
Jag ska ge det ett ärligt försök och det är inte för intet man har fått klara MVG'n i teater, (sen för att man är oense med läraren får man direkt mindre- who cares!)
Detta ska bli så himla roligt och om det inte passar mig eller går vägen har jag alltid journalistiken i London som jag kan plugga vidare på.
Jag har tur som har bekanta i England som jag kan bo hos och pendla in till London (vilket tar max 30min).
Btw N.Y.T har även haft kända elever så som Daniel Craig (den nya james bond- sweeet!)

Jag har funderat på det länge men inte riktigt fått tummen ur och sen slog det mig: vafan jag är 19, folk som har karriär (oavsett yrke) börjar på en gång !!!
Men jag är laddad, kreativ, social och påhittig så varför skulle inte detta gå vägen!


Hade nästan en ledig dag i skolan. Jag befann mig där kvart över elva, gick igenom ett arbete och åkte sedan in till stan för att sola (man blir ju så blek av det här vädret :P )
Och sen direkt hem för mer studier.
Nu sitter jag vid datorn och avslutar ett arbete i ekonomi- suck !!!
Ska snart ta en kvälls promenad(blir ingen träning idag, pga skada i foten)
Så sov så gott, fint folk....
Have a good one!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0