Återigen en comeback för godingarna

Jag sitter nu här i min ny-gamla  pojkväns lägenhet, vi tittar på film och håller oss vakna pga tvätttiden.
Vi har haft en riktig slappe dag, underbart skönt. Sådana dagar bara måste man ha för att få den tråkiga vardagen att rinna på lite snabbare. Vi gick tidigare under dagen en runda på stan och köpte lite god mat på saluhallen- färsk pasta och vitlökskorv, wow vilken middag.

Sedan åkte vi in till stan igen för att se:
Patrik 1,5:
Ett bögpar har köpt ett radhus i ett typiskt idylliskt svensson område. De vill otroligt gärna ha barn och till slut går soss med på detta. Det blir dock bara ett enda misstag, istället för att skicka hem den 1,5 åriga bebisen kommer de hem en 15 årig homofob till de äkta makarna. Det skapas  problem och det blir en hel del dispyter huruvida pojken ska behållas eller ej. Klassisk vändning och slut men helt ofattbart känslosam och hjärtgripande för de!
Med verkande: Gustav Skarsgård, Torkel Petterson och Tom Ljungman.
5 av 6 jordgubbar ;) Garanterat sevärd!

Som alla vet,  jag jobbar på och livet börjar gå otroligt snabbt. Snart är vintern kommen och i mitten på december sticker jag och pojkstackarn på sista minuten till thailand. Helt vind för våg och vi bokar inget boende innan. Vi har pengarna och en väska med rena kläder..........aaaaaaaaaaaariba !!!

Så jag avslutar nu med värdigheten i behåll, god natt gott folk och sov så gott. Vi synes imorgon or not ta en shot =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0