Wow, redan tisdag !

Hur som helst, lite sen uppdatering om hur veckan kommer utarta sig följer:
Måndag: Skolstart (efter uppehåll i fyra veckor).
Tisdag: Lönings dags och jag bar mig av mot stan: gymkort (tränade flitigt) och jacka inhandlades. (Ska spara på resten).
Onsdag: Skola (08:00-10:00), plugg plugg plugg och vid 18:00 träning.
Torsdag: Resursdag i skolan, så jag jobbar istället.Nås på mobilen mellan 09:00-18:00.
Fredag: Skola (14:00-16:00), träning och "attended to visit jul på liseberg".
Lördag: Jobb (12:00-16:00) och middag med vän.
Söndag: Jobb (12:00-16:00) och Yoga.

Inte så intressant, men det känns ändå som om att jag kommer hinna med mycket befintiligheter !
Det var jätte längesen som jag och en gammal skolkamrat umgicks och träffades överhuvudtaget, så nu ska vi slå slag i saken och hitta på något. Tänk vad tiden kan göra att man mogna och inser att alla människor inte är vad dem tillsynes en gång var (eller att man trodde dem var). Ska bli kanon !
(För er som undrar NEJ det är inte slampan från Mölnlycke!)


Tips till er som hellre vill vara hemma i snöslask än att spendera oöndiga pengar på krogen men ändå ha roligt:
- Bjud över lite vänner och kör sing star/shot race/sanning&konsekvens/jag har aldrig. Det slår aldrig fel!
- Samla ihop ett gäng och gå ut och käka middag på något mysigt ställe, tänk på att lämna när du är på TOPP!
- Inhandla lite mat och ha middag hemma, för vännerna.
- Filmkväll: filmer, naturgodis, te/julmust(för denna årstiden) och MÖRK CHOKLAD (marabou's 70% apelsin).
- Åk en eftermiddag iväg till Lerumsbadpalats, roligt att återuppleva barnkalasen.
- Ha spelkväll (utan/med alkohol).
- Ta en heldag och kör lag (vänner mot vänner)- tävla i aktiviteter, laga middag och avslutningsvis fest på kvällen.

Ta nu och hitta på något riktigt roligt i höstmörkret, man behöver inte gå till krogen varje helg och spendera onödiga pengar.....tänker iaf inte jag göra mer !


Filmer som jag definitvit ska spana in på bio i vinter är:
The Dutchess- med Kiera Knightly
Body of lies- med Leonardo DiCaprio
Vi hade iaf tur med vädret- svensk komedifilm
Allt flyter- Svensk film
Rachel getting married- med Anne Hathaway
Saw 5- Skräckis
Som ni ser folk, har jag inte mycket till liv. Jag kommer alltså spendera mer tid i salongsmörkret än ute på gatorna. Jag lär ju inte kunna vara anträffbar via telefon heller, då dem är förbjudna ;)

Nu åter till skolböckerna och snart träningslokalen,
Love and kisses mimmi !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0