Me own!

Jag har gjort det! Jag har kommit igång med träningen och fy fan vad skönt det känns nu såhär i efterhand!
Jag och älsklingen kom hem efter en shopping runda för lite nya saker och till lägenheten och sedan begav vi oss ut på en löprunda! Åh, detta vädret gör det så harmoniskt att träna men inte pollen. Jag hade faktiskt andnings svårigheter, som en astmatiker! Men det gick, intervall träning upp för den hemskt långa backen blev det också.

Imorgon is the day! Omg, men jag har kommit på en taktik för att hålla mig lugn.....det kommer bli alright...alright...
Åååååh, jag kan inte hålla mig riktigt- det ska bli så förbannat kul. Jippi!!!!! Jag längtar till imorgon så jag tror jag spricker.


Sen apropå ingenting alls, mitt nationella muntliga prov gick toppen. Vadå guldkant. Haha, nej jag som var så nervös och så gick det så bra. Varför ska man hålla på att oroa sig för sådana futtiga saker.

Ett tips på en toppen film: Sökarna med bland annat Liam Norberg. Vilken snygging men ack så farligt....manlig! Woooowooowoow! Nej men skämt o sido, killen är grym på att slåss, har en vältränad kropp och ser bra ut: vad mer kan man vänta sig för resultat av kvinnliga tittare?
Men ingenting slår min egen lilla Brad Pitt- åååh, min alldeles egen. INGET slår när han kommer ut ur duschen lite halv blöt fortfarande och så släpper han handduken- RAMA SKRI !!!

HISS: Underbart att träna- tjoho!
DISS: pollen och....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ska inte ta och lipa lite till inför pita? Patetiskt.

2008-05-06 @ 21:04:17
URL: http://unoconcet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0