Little girl, in a little world

Jobb, jobb, jobb och åter jobb- finns det ingenting mer vi kan göra än att arbeta?! Iofs är det mycket behagligt med pengarna som rullar in den 25.e varje månad. =)

Idag har jag en helt ledig dag framför mig: jag ska bland annat hem och städa, plugga en aning och sedan OM inte Gina ringer, hitta på något bus: slappa.
Sitter nu hemma i min pojkväns tomma lägenhet och skriver här. Han själv har dragit till stockholm för fotbolls matchen IFK-Hammarby!

Apropå Stockholm- ååååååååååh, min älsklings stad av allting annat på jorden. Men snart ska man få åka dit också, mysa lite en hel helg med mamma. (kanske shoppa?).

Ja, nu kommer ju då den där veckan vi alla längtat(fasat) efter: Slutproduktionens premiär! Vi ska repa: måndag, tisdag, onsdag och har uppspel torsdag-fredag. Mycket trevligt: NOT! Men vi biter ihop och genomlider skiten så som vi gjort förut. Men någon ska få veta att den lever efter.

Vänner: ett fint namn på en ansamling människor man strör omkring sig för att må bra. Men vad gör dem för nytta: tröstar en när man är ledsen, skrattar med en när man är glad och håller en om ryggen när någon är dum. Men då är frågan: Gör verkligen alla vänner detta? NEJ.'
En del vänner är otroligt konflikträdda och vill helst inte blanda sig i, men står ändå på något mesigt sätt bakom personen. Sen har vi de där inotvända personerna som ler och skrattar med personen men då får man följa orsspråket: de som snackar skit och skrattar med dig, gör det också utan dig(fast om dig).
Jag kan lugnt säga att jag blivit besviken på en del va mina vänner, men det är bara en period som ska utfyllas även den här i livet. So life goes on!

HISS: har fått ett jobb, plus ett jobb till: 2 st!
DISS: Hmmpf, you know what!!??

Kommentarer
Postat av: .................................

vad hände med bröstförstoringen..?

2008-05-04 @ 16:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0