jaja

Ytterligare en dag har passerat i mitt lyckliga, underbara liv.
Jag har inte mått såhär bra sedan jag vet inte när.
Men allt det dåliga började när jag fick för mig att börja umgås med en slampa!
Sedan gick det utför, fram tills nu.
Jag har rett ut mitt liv, tagit tag i mina problem (och gjort mig av med dem)
samtidigt som jag skapat många nya, fina kontakter.

Folk är så godtrogna att det är pinsamt.
Jag fick däremot höra härdom dan en ytterst intressant synvinkel av en betraktare som jag lärt känna(ironiskt nog) av en i klassen. Flickan bor i Torslanda, men har kontakt med folk tack vare sin klass (hvitfieldska).
Jag berättade för henne om bloggen och om "mn nyfunna hobby". Jag beskrev också situationen krig min korkade klass och hon skrattade och sa: "hahah, strunt i dem. Vilka mesar. Du är ensam, de är sju st. Men det är dem som är utanför". Och hon har rätt jag bryr mig inte (även om folk godtroget nog vill tro det) sedan också att det hela är så komiskt att det blir pinsamt. Det är dem som är fittorna! Hur svårt kan de vara att förstå.

Återigen, mitt liv återgår nu till att slutföra två sista arbeten innan mina betyg ska sättas. (och vad lärarna har sagt till mig) blir mycket mer bättre än vad jag hade kunnat vänta mig. Så Vg, Mvg here i come!

Men vad ska man nu skriva om ätstörningar och depression. Det är vad min sista uppgift handlar om idag.
Det är lustigt hur folk kan bli besatta av att gå ner i vikt. Tja, de testar allt: knäckebröd, cigg o en kaffe! (skit bra medtod-verkligen). Sen har vi andra som skryter om att de inte ätit  någon frukost för att deras liv egentligen är mycket mer viktigt än att äta. Asså allvarligt talat. Vad gör folk: hur svårt är det att förstå; TRÄNA och ät vad du vill(men i lagom mängd).
Som min personliga tränare säger: gå, gå, gå....det är det enda sättet att losa vikt snabbt utan näringsbrist.
Vi ses på beachen! ;)

HISS: Snart slut på skolan, många studenter att hinna med innan och efter.
DISS: Folk har svårt att förstå! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0