Asså flytta?

Gud vad folk packar ihop alla sina tillbehör och byter gatuadress. Nu ska tre kompisar flytta, mina grannar och tja snart förhoppningsvis även jag. Det smäller den 1juli, då blir det inflyttning i vår lägenhet och inflyttningsfest-of course!
Apropå flytta så nästa gång det är dags för min älskling och mig att röra på oss ska vi nog mer uppåt i landet, cirka Stockholm sisådär! Jag hade så förbannat gärna velat bo där att jag kan skrika! Det är så mysigt, vettigt folk och en himla fin stad. "Allt kan hända i Stockholm!"- hörde jag en gång från en bög på en spårvagn....han kanske inte antyder samma saker som jag. Haha!

Sen nu var den förbannade slutproduktionen färdig; "oh fy fan va skönt!". Men det är så roligt att ha fått titta på människor som tror sig kunna teater och för den delen spela därefter. Herregud, jag tyckte det var pinsamt och det gjorde många med mig. Hade vi fått välja roller och framför allt pjäsen själv hade våran slutproduktion blivit kanon, nu blev den ett fiasko. Med andra ord HADE JORUN VARIT LÄRARE SÅ....
Jag är inte bitter för min roll överhuvudtaget, jag kunde inte se mig i de andra rollerna just för att pjäsen och ensemblen var så ofattbart patetisk!!! Men man kan inte få allt som Jorun sa, vilken underbar kvinna hon är i jämförelse med andra!!

Åh, detta vädret. Vad ska man göra åt det....? 23-25 grader rakt igenom hela veckan och mer kommer det bli. Jag somnade förövrigt till på gräsmattan på filten i sista eftermiddagssolen. HELT FANTASTISKT. Snart kommer min sötnos hit och då blir det lite vin, grill och kubb. Ett sant nöje med andra ord!

Imorgon blir det freeport för hela slanten, oj oj oj! (Men det är bara krüger som ska handla!)

HISS: Njuter av solen, värmen och kärleken omkring mig-det flödar!
DISS: Även om teatern är slut finns det kurser kvar...

Kommentarer
Postat av: kristian

Hej min lilla räka, kul att läsa din blogg här:) speciellt med flytten!....ses i morogn! puss kristian

2008-05-26 @ 15:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0