Tjena tjena igen !

Äntligen fredag !
Ja, nu börjar helgen. Tänk vilken lång och tråkig, sen och tröttsam vecka jag genomlidit.
Jag har köpt "the jacket" på Massimo Dutti- så snygg, hittat balklänningen och köpt juveler !
Nej skämt o sido, lov veckan har gått fort. Den är snart slut men nu börjar någoting annat: Heeeelgen !
Och det är party som aldrig förr. Emelie gör sig iordning och det fullkomligt glänser om henne !
Nu ska det inte skrivas mer än att hon vill tillägga att hon har pluggat mycket duktigt och hon har gjort framsteg. 
Schysst att man kan få läsa extra kurser medans andra är stuck to obligatoriska lektioner. Mohaha, vem kommer gå ut med roliga betyg och kurser i kuvertet?
Kisses babes, 
HISS: Allt går så bra, jag känner i kroppen....
DISS: VÄDRET, förbannade norden ! Väst Indien någon?

Kommentarer
Postat av: S

Jag antar att samma person som går ut med G i Scenisk Gestaltning B!? Isnt that right?

2008-03-29 @ 16:20:38
URL: http://soroor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0