One week of snow

För det första: jag har inte yttrat ett ord om den person som du (som är anonym) så fint skriver om.
Och för det andra, varför skulle jag ens skrivit om henne från första början ?
Eller har jag sagt det till henne personligen, eeeehm NEJ det har jag faktiskt inte. Konstigt tycker du inte? Jag vill fortfarande inte ha med den slampan och göra, dags att hon också inser det snart så hon inte inbillar sig att folk tycker om henne- Haha!
Haha, vem fan är det som är idioten här egentligen- Du är patetisk, inte jag!


Vilken underbar vecka jag haft: helt kanon underbart !
Vi fick strålande sol varje dag (i stort sett) och jag fick nästan tillåtelse av min pojk att lära honom hur man åker bräda. Men det tog sig bra för att ha varat i två dagar =)
Men vilka romantiska kvällar, promenader i snöande väder och kallt. När vi anlände till hemmet väntade där en myspysig brasa och levande ljus.
Tyvärr så föll sig lotten så att hela min familj var med denna veckan, så så mycket mys har det väl kanske inte varit ;) Nyckel fick vi inte heller, haha. Men det går snabbt sa räven och bet grisen !
Jag kände ganska klart att man behöver veckor att komma iväg ifrån en sådan klass jag har. Helt tyst, inga bloggar-kommentarer, ingenting. Underbart. Men det är klart, min lilla muffinsform har jag allt saknat- mycket ;)
Sen får jag erkänna att min lilla vovvsing Arragoz, har jag saknat som djuret. Min lilla sötnos. Inga pussar på morgonen, ingen som värmer min säng när jag går o lägger mig, ingen som tigger chips eller dregglar när jag sitter vid matbordet. Men nu finns allt på plats igen.

HISS: Back in town, even more dangerous ;) (Tack mamma o pappa !)
DISS: Min älskling fick sig en lift i ögat och har världens klocka !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så din lilla "annons" då? HAHA. Snälla var borta en vecka till!!

2008-03-07 @ 23:33:34
Postat av: Matilda

Antagligen är det du som inte fattat poängen med mitt inlägg. Hade du växt upp i svårare ekonimiska förhållanden hade du antagligen haft en annan
uppfattning. Jag anser att alla människor ha lika rätt till sjukvård oavsett ekonomi eller klasstillhörighet. Det är helt enkelt en mänsklig rättighet. Jag har heller inte upptäckt någon större skillnad på de privata och de kommunala klinikerna, bortsett från att jag fått vänta längre på den privata och att det kostar röv.

Sedan det här: "PAlla sitta bland alla losers som hostar och en del läkare kan ju inte ens svenska."
-Du kanske ska tänka på vad du själv skriver innan du får för dig att du är bättra än alla andra.

2008-03-09 @ 14:12:03
Postat av: Matilda

Glans vet jag inte. Spelar ingen roll vad du säger. Varken dina argument eller personangrepp nappar på mig. Kanske för att du inte känner mig och kanske för att jag inte drömmer om att sverige ska bli en lightversion av USA.

2008-03-09 @ 18:40:59
Postat av: Matilda

Men hur kommer det sig att du är så ivrig med att kalla mig "pantad" osv? Visst, jag är tyst osv men vad har det med mina åsikter om privatsjukvård att göra?
Klart du inte har kunnat lära känna mig när du inte ens försökt. Och det finns de de som känner mig ut och in, och om jag ska säga det själv är jag ju iaf betydligt mer omtyckt (av majoriteten) än dig när det kommer till ESKDTA3, trots mina få ord.

2008-03-09 @ 21:45:19
Postat av: Matilda

Haha! Och det ska komma ifrån dig!? Komiken flödar...
hejdå!

2008-03-10 @ 14:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0