Om en vän...

Det finns en liten flicka, med mörkbrunt hår (ibland i gyllene lockar). Hennes käraste accessoar är hennes nitskärp och hon har alltid ett leende på läpparna. Denna lilla flicka har råkat ut för en dålig period. Hon verkar inte få till det på sängfronten inte heller med pojkarna, överhuvudtaget. Det jag inte förstår är hur pojkarna inte vill ha henne som sin käraste "ägodel" med tanke på hennes fina kropp, de små kurviga höfterna och de toppiga brösten(haha!). Hennes underbart lagom stora rumpa ska vi inte tala om, den bara putar och glänser.
Vem vill inte smaka eller ta del av något sånt? Inte heller kan jag förstå hur man nekar ett sådant härligt skratt som värmer en från topp till tå den mest kalla natt. Hennes skratt vars klang glider lätt över de fylliga läpparna och bildar en harmoni.
Vem vill inte ha denna?
Om du vill ha henne, kontakta mig så ska jag ordna ett träff. Men skriv inte du som inte är seriös.
För hon är en liten hårdrocks flicka vars hjärta är ömt.
Jag älskar dig iaf !


Kommentarer
Postat av: T

tack tjejen... tror jag :P haha

2008-03-10 @ 17:25:41
Postat av: mine

hahaha du vet väl att du inte e frisk?! älskar dig oxå gumman, till månen och tillbaka:P

2008-03-14 @ 18:02:54
URL: http://tinion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0