Lite av allt möjligt

I have had a hell of a week, but I enjoyd working. To meet all those people from diffrent counrties was fun.
We have top-6-people that I liked to serve.:
1. Englishmen
2. Italian
3. Spaniard
4. American
5. German
6. Frenchmen
The Italian team with Massimo Scali was really good.

Nu har jag en lov-vecka framför mig och vad ska jag göra???
Jag har några alternativ:
- Museum
- Plugga
- Städa
- Festa
- Spela spel
-  Träna
-  Resa
-  Ja, massa annat man kommer på under tiden.

Sen kan jag meddela gott folk att jag är den som är lyckligt lottad: min kära pojkvän och jag firade 8 månader häromdan och det kommer bli många många fler...
Han kläckte ur sig att han hittat en lägenhet åt oss och det hade ju varit perfekt.
Jag älskar verkligen honom !
Ciao bello/bella ...

HISS: MOCHO DIRENO (eller hur de nu stavas)
DISS: Så tidiga mornar, så sena kvällar...ledigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0