Kan inte fatta det !

Jag ska göra det.
Jag har fått en tid.
Och det kommer ske innan skolavslutningen.
Mina drömmars uppfyllnad.
Tiden: 23 april, kommer förändra mitt liv för alltid.
Läkarbesök: Bröstoperation.
Jag ska få göra en sak man endast drömmer om och säger att "ah, men det skulle jag vilja göra..." men det blir ju aldrig AV.
Nu sker det ! Och så att ni inte missförstår. Jag vill göra det för min egen skull, har alltid velat fylla ut snygga toppar och klänningar men storleken har inte passat. Jag vill kunna ha på mig en fin söt fyllig BH. OCh för er som är nyfikna. Det blir en liten C. Jag kommer att göra det här i Göteborg, det kostar endast 30 000kr (mamma kände en bra läkare) och jag får komma hem på eftermiddagen. Så jag kommer till skolan, men med lite mer smärta. Haha
Asså detta är så sjukt kul- det ska bli av. Äntligen =)


HISS: bröstoperationen - me ACTUALLY gonna do it.
DISS: Snö? Hallå, det skulle ju bli vår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0