Dedicate this to..

Det finns verkligen massor av saker man kan skriva om. Men jag vill skriva om det här.
Tänk att jag snart får ta studenten, fira med some friends och få springa ut ur skolan =)
Helt makalöst att få slippa.....!
Men hur som helst, jag vet vad jag ska göra de sista dagarna, veckorna. Det finns fem viktiga saker:
# MA
# PJ
# E
# LJ
# MB
Antagligen kommer jag komma på några under tidens gång, men det artar sig.
Jag tror jag skulle vilja tillägna det här inlägget till en person jag precis pratade med:
Så skönt att vi får slippa varandra snart- Inte sant?



HISS: Träningsdags igen. I'm at top! & Hittat en lägenhet, vi move soon.
DISS: Vädret....tar aldrig slut.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sandra skrev i en kommentar: Bla bla bla "jag är patetisk som skriver till emelie och jag bryr mig så mycket om emelie. Jag älskar att skriva kommentarer till henne"...bla bla

2008-03-12 @ 18:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0