A new day has come

.....And that day is today.
Jag somnade med huvudvärk och vaknade således av huvudvärk, men det var varje droppe igår värd.
Efter en skön vecka i sälen har jag tagit det lugnt, städat iordning, öppnat presenter (Fyllde år förra veckan-2mars) och hunnit plugga(tro de eller ej). Och även hunnit gå ut för att "skaka lite rumpa". Idag har det dock varit en besynnerlig dag. Har diskuterat och pratat igenom med en person som jag inte på länge trodde mig få prata med igen och det slutade posititv. Så nu börjar min nya positiva vecka(eller rättare sagt imorgon).
Saker jag ska göra veckan som kommer, v.11:
x Plugga in mina repliker.
x Läsa in det sista i engelskaboken.
x Spela in och redigera ljus och ljud.
x Komma igång med träningen.
x Ringa till skädderiet och höra hur mycket min klänning kommer gå på.
x Kontakta syon igen, för lite grundligare instruktioner för min kursplan.
x Retas med tomine lite, liva upp henne och pussa på henne mocho mycket.
x Söka lite fler jobb.
x Boka resorna nu: en till England och en till Krabi med älsklingen.
x Köpa presenter till KRÜGER.
Och om det är något jag glömt, får jag ta itu med det veckan därpå eller antagligen stressa ihjäl mig.

Lot's of kisses my friends, Vi tar steget närmare varandra igen.

HISS: Mys, slappis dag-längesen
DISS: Att detta pissväder inte tar slut snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0