Studenten !!!

Nu är det dags, dagen D närmar sig med stormsteg och jag fullkomligt ryser av bara tanken på den stora dagen, som kommer att förändra mitt liv. Dagen är i benämning en onsdag(så själva dagen i sig är inte så märkvärdig, men den kommer att bli).
Det hela inleds med en närmare bestämt ydda tid för alkohol till frukost: champangen!
Sen blir det antagligen mingel, med enkelt tilltugg med lärare och andra elever(tack gode gud, så man inte står där bara med sin klass). Sen får väl var och en dutta på de sista läppglanset eller ta sig en virre till, men för min och tomines del blir det nog en lugnande cigg bakom skolbamban. Sen, sen gott folk sker det: vi ska springa ut och för att vara exakt: klockan 1 - be there!
Det ska bli en fullkomligt oförglömlig dag för mig och mina närmaste. Kanon!
Jag har köpt mig en ytterst söt klänning från Noa Noa (älskar danska designers för en nätt summa) i champange färgat tyg med ljusa blommor i beiget, till utspringet och åkandet. Sedan för kvällens bravalder blir det en svart chick klänning från NK svart med röda acessoarer (naglar, läppar you name it)
Efter lite mingel på min baksida med delikata rätter bär det av mot Park Lane för festen med stor F.
Jag kan inte nog säga hur mycket jag har längtat efter denna dagen. Tänk att äntligen få vara ifred, slippa folk och kunna få ett gott skratt med jobbakompisarna.

För övrigt handlar dagarna numera om att jobba på Gina Tricot och sola vid stranden(kan man ha det bättre?)
Min kära gamla vovve, nike, löper som aldrig förr och ställer gärna upp sig för Arragoz(den unge hanen som inte tackar nej) As jobbigt att man ska behöva springa runt och vakta dem hela tiden. Så det inte sker en olycka.

Flytten till min alldeles egen lägenhet närmar sig också, det är exakt en månad kvar och det feels good!
Tänk att jag och min älskling snart firar ett år, det är för många inte speciellt långt men för moi- en evighet!

HISS: STUDENTEN, fucking yes!
DISS: Så varmt, så törstig...:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0