Midsommar

Högtidernas högtid, åh så skoj det ska bli. Vi ska bege oss norrut för att inspireras av den daländska kulturen kring midsommar.
Vi åker vilken minut som helst, så jag har inte speciellt mycket tid på mig att skriva men äh. Det som måste göras, måste göras helt enkelt.
Jag har packat allt nödvändigt för min lilla resa:
- En bra bok: "så dumt" av mia törnblom
- Laptop: en himla massa nedladdade filmer på den
- Övningskörs skylten (snart gäller det)
- lite skvallertidningar: sådana man aldrig annars får tid till att läsa
- Godis ^^ (och min fiffiga naturdiet drinkmix)
- Kudde
Det var nog allt och det behövs nog inget mer, det som saknas köper vi på vägen....

Det blir: min pojkvän, mamma, pappa, lillebror, både dogsen och lilla mormor. Fullproppade i två bilar =)
Det ska bli så mysigt, vi ska bestiga sveriges högsta vattenfall, långa friska promenader i skogen och en hel del hembränt på midsommar (haha, bönderna där uppe going CRAZY!).
Jag och min älskling ska bo i Herrbret, en liten gäststuga kan man också kalla det. Helt alone, midsommar och lite alkohol i kroppen kan endast leda till en sak: kort spel hela natten lång!

HISS: Härligt med en lugn midsommar (ingen överskattad fylla någonstans i ett tält)
DISS: REGN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0