By the way

Vilka av er kommunist töntar har skrivit nu då?
Jag kan korrekt rätta till mitt fel. Förlåt mig så himla mycket att jag glömde skriva in detta under "rasist? ja de är kriminella"- Det som menas med två föräldrar födda utomlands var: turkiet, iran, kurdistan och alla öststatländer. Och ja, tyvärr där under faller ju inte min pojkvän. Eftersom hans pappa är nordisk.

Attans, jag fick er igen. Vad tråkigt va. Kom igen när ni har något bättre.


Det stod klart och tydligt i myndigheternas dokument att det är just från öststatländerna det är hög kriminalitet och att båda föräldrarna ska vara födda där inte en(på en annan kontinent).


Återigen har jag haft en gyllende dag, varmt och skönt med lite jobb emellanåt. Tänkte hitta på mys-överraskning för pojkvännen men han hade råkat lova sin pappa, jaja...får hitta på något med min mamma. =) Hyra film kanske!


HISS: Jag ska se den nya filmen....

DISS: Need to shower! :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Läsa en hel del fakta böcker? HAHAH.

2008-06-09 @ 21:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0