Atonement

It was a long time since I saw a film that touched me so deaply as this one did.
 The feelings that this film awakes, is uncreadble. It's a long film about strong feelings like love. Love is undescrible, but it still makes people do stupid things.
I really recommend this film for all who are inlove with the love.
And we shouldn't talk about the most gorgeous actor- James McAvoye. Oh my god! What a sight.
I haven't cried so much since I saw Titanic.

Love, peace and understanding.


Gud vad skönt att jobbet gav en ett par dagar ledigt, så man riktigt kunnat återhämta sig efter studenten. Och många studenter blev det efter min samma vecka. Men attans va roligt.
Måndag är det work som gäller ända fram till midsommar, iofs kommer det ges några dagarn för bad och sol, är dem inte för gulliga?
Midsommar utspelar sig på mitt landställe, fucking great. Slippa stan, alla fjortisar fulla på folköl och no werd people, bara några helt normala as coola människor i min stuga. Vad kommer att hända? Fortsättning följer....(ledsen alex och krüger, ni får fira ensamma, men vi tar igen det sen.)

Efter midsommar ska det resas, först en vecka till okänt resmål sedan vecka 30 drar vi ner till en privatklubb i köpenhamn där vi förövrigt står med på listan (lilla nre york-massa kändisar)- någon som vill med?
Fy fan vad läckert det kommer bli. Och vecka 30 är som rena kändis minglet under båstadveckan.
I'm living the dream!
Jag ska iaf försöka slå ett nytt rekord- bli brunast, ha roligast och bli älskad!

Var igår uppe en sväng på kvällen på marstrand, vilket underbart ställe. Gud vad man har hängt där.
Den lilla kvarterskrogen: "hög vakten", var riktigt mysig. Naturligtvis rätt sorts människor och helt fantastiskt roligt hade vi.
Nu dags att ta en sväng förbi manikyristen innan en sväng på stan, grill ikväll.
Kisses! ;)

HISS: Love my family, tack för allt mina underbara nära!
DISS: Vad är det för utslag jag har på armen? :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0