5 kilo närmare bikinin

I've done it......
Nej egentligen inte men jag försöker. Jag har börjat med Naturdiet drinkmix, Jag byter ut tre mål om dagen med den och till middag äter jag mycket sallad, grillad kyckling eller fet fisk. Funkar skit bra. Jag är ju inte den som kan hålla på med saker och ting länge utan brukar tröttna ganska snabbt men denna gången är jag imponerad.
Jag har nu gått ner 3 kilo och jag har egentligen 2 kilo kvar, men vi kan säga 5 kilo kvar. Jag ska dock inte bli för smal, det klär inte mig. Men attans vad bra det funkar samtidigt som jag tränar 50 min/dag.
Jag kommer nu att bli snyggast på stranden, mohahaha. Stay out of the sun ladies!
Naturligtvis mitt upp i min lilla "diet" blir jag förkyld, dunder förkyld, vilket jag egentligen inte borde bli eftersom jag dricker 2liter vatten om dag, äter en massa frukt och har vitaimin tillskott..jaja, det artar sig antar jag.
Nöjd blir jag iaf!
(Dags att bli av med dem kilona jag la på mig under USA-resan för tre årsen, då jag kom hem 7kilo tyngre- LORD!)

Jag måste säga att jag tycker det är lite synd att värmen och solen har försvunnit så snabbt, fast iofs så är vädret ganska behagligt. Så länge det inte regnar och är snöstorm så är jag nöjd. Jag slipper iaf frysa och jag kan sitta med en lätt kofta i solen och fortfarande få färg (ja, jag är sol-beroende!).

Nu är min underbara älskade pojkvän påväg hit och vi ska väl grilla en korv, kolla på en rulla och ta igen lite förlorad tid på mysfronten, haha! ;)

Imorgon gäller det! Det blir bordet längst fram, med flest öl glas på och ett jävligt gott gäng sittandes inför Sverige-Spanien. Det är så himla roligt att kunna umgås med Kristians bror och flickvän + deras kompisar(blir lite mer mogen stämning nu när jag raderat ut mina "old buddies" ur systemet).
Heja Sverige, det blir nog ett par mål iaf. Men lätt att vi tar dem. =)
Ska bli så mysigt, det är kanon bra att de har gjort avenyn till en enda stor tv. Great for me/us.

HISS: Fick mycket gjort idag, trots förkylning-thanks mum.
DISS: Förbannat slapp, hatar att inte ha något att göra....suck (den som väntar på något gott...)

Nu dags att möta the dude.
Thanks krüger och alex för ett par trevliga kvällar, fler blir det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0