Trött på skiten!

Varför kan inte bara alla jävla kommunister bara hålla käft och folk ska inte bry sig om min skolgång överhuvudtaget. Ångrar mitt val av skola och mitt val av linje- definitivt linje! Rubbat folk och rubbad linje...suck. Kommunisterna predikar på lektionerna och enligt dem är det endast dem som kan påverka kulturen. Man ska alltså bli kommunist för att kunna spela teater, måla, sjunga etc. PATETISKT:
Hade en sjuk föreläsning av en konstnär som hälsade på i skolan häromdan. Hans prat om konst fick mig att somna, men hans prat om ASYLKONST fick mig att vilja skjuta skallen av mig!!!! Hur i helvete ska vi kunna hjälpa alla människor som vill in i vårat samhälle och hur fan ska dem få plats? Hjälpen räcker ju inte ens till våra egna!
Sen en annan sak, en människa som är svensk är en människa som är född med sitt medborgarskap.
Men en invandrare har fått det, vi har alltså ingen rätt att ta ifrån en svensk sitt medborgarskap men vi kan ta tillbaka en invandrares!!! SÅ varför inte kasta ut alla idioter som begår brott: dödar, våldtar, "hedersmord-på sina döttrar" etc och ge plats för de stackars människor som dör om de skickas `hem? PROBLEMET LÖST!!!
Varför är folk så trångsynta!!
kommunisterna klagar på att sverige är elakt och gör ingenting mot invandrarna! Vi kunde ju förfan tänka oss att ens RÖSTA om att ta bort våran egen nationalsång för att den var invandrarfientlig...öööh hallå???
'Vi bygger moskéer och ger dem rätt att utöva sin religion och språk-samt ger dem pengar. Vad får vi tillbaka INGENTING?
Nu är jag trött på skiten.....vakna snälla människor, vakna upp!!!

Kommentarer
Postat av: Bruno.

Jag antar att du är jättesvensk.

Det finns EN PLANET. Inte olika länder. Se utanför gränserna för i helvete.

2008-01-09 @ 22:09:52
Postat av: Amanda

Hade inte rika snorungar som du funnits, att samhället var lite mer jämnlikt och inte haft så stora klasskillnader, så hade vi svenskar haft det bra men inte bäst, och därmed också kunnat ta in fler asylsökande. Det handlar om att vi är själviska jävlar som bara tänker på oss själva och lever hällre i lyx än att leva ett normalt liv och vara goda medmänniskor.

2008-01-10 @ 22:00:17
Postat av: Hollowpoint

jamen visst Amanda. Svensson-medelmåtta is the shit! sverige står i statsskuld om flera miljarder, om inte mer! och om sverige inte har råd att ens ta hand om sina egna så ska landet börja koncentrera sig på dem först, så att vi sedan är beredda(!) att ta in fler. Regeringen har börjat i fel ände, men det förstår ni inte. hade det inte varit för invandringen så hade dagens medelsvensson varit välbärgad. Men jag tänker inte klanka ner på invandringen för gjort är gjort och kan bara bli bättre.
Visst, för all del lev ett mediokert liv med en volvo och en villa som banken äger, men tvinga inte ner andra som faktiskt har pluggat i sju år för att få ett välbetalt yrke. alla väljer sitt öde! vissa får kämpa med, andra mindre, men allt har en anledning, även om ingen av oss förstår varför.

2008-02-12 @ 03:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0