Ooooh!

Alltså det är sjukt vad man får skrivlust när så mycket idiotiskt och IQ-befriat folk skriver kommentarer. Hahah
För det första det jag skrev var inte rasistiskt. Men jag är däremot imponerad över hur Invandrare kan lovprisa sitt land när vi inte ens kan säga "heja sverige". Vi blir patrioter när det tillåts, när vi enligt lag är fria en kort stund tycka vad vi vill. Men så kan ju inte ett normalt samhälle funka?
Sen har asylpolitiken; Vad anser du amanda? Jo att jag (rik snorunge) ska sluta leva i lyx och betala mer i skatt och antagligen se upp till er små töntiga kommunister som hoppas på att en dag iaf komma i närheten av platsen för att leda sverige. Men ack så blir det aldrig!
Visst kan vi ge lika lön till alla människor, dra in mycket skatt från alla och hjälpa de svaga. Men fortfarande vart ska alla dessa asylsökande bo? I erat hem, sova på erat köksgolv eller hur har du tänkt dig lilla amanda? för jag vill då inte ha någon främling sovandes på mitt golv, när min granne (detta har jag sagt för många gånger nu: LÄS FÖR I HELVETE FOLK) som är förtidspensionerad, sitter i en fet villa, med Volvo v 70, BMW och lite därtill har mage att kalla oss jävla svenskar och jävla land. Kan du då inte hålla med om att, honom hade man kunnat flytta på och ge plats för en annan människa som är berättigad till det?
Helt ärligt så är jag förvånad och en aning road över att folk verkligen inte läser mina inlägg ordentligt för då hade jag inte fått alla dessa IQ-kommentarer utan faktiskt en vettig människa att prata med(Påstår inte att personen ifråga ska ha samma åsikter som mig). Jag säger ÅNYO att Moderaterna gör sig rätt för att sitta på den post de sitter på idag. Och man behöver inte ha pengar för att rösta på dem, DE GÖR DE RIKA RIKARE, MEN OCKSÅ DE FATTIGA RIKARE! (Ni missar poängen). Och om min pappa bjuder mig på saker, om min mamma skjutsar mig hit och dit. Men bara för att jag är moderat ska det genast ses som en "rik, bortskämd unge". Och då kan jag ärligt säga att jag har folk i min klass som är riktigt bortskämda och till och med förnekar det, men tänk er DE ÄR INTE MODERAT. Hahaha, ack o ve

Kommentarer
Postat av: Anoym I Alla Lägen

Grymt bra skrivet. Håller med dig till fullo, HELL SEGER !

Postat av: Anonym

har du kommenterat till dig själv?

2008-01-12 @ 20:00:27
Postat av: M

IQ-befriat folk som kommenterar dina inlägg?
Ja, speciellt när man kommenterar sina egna.

2008-01-13 @ 14:07:51
Postat av: Anonym

patetiskt

2008-01-13 @ 18:56:38
Postat av: Anonym

bara för att jag får skjuts vart jag vill och får allt jag pekar på är jag inte bortskämd? Lyssna på dej själv flicka.

2008-01-15 @ 23:50:44
Postat av: Jag

Du nämer ofta invandrare och drar då folk från mellanöstern som exempel, men vet du vad? Norrmän, Fransmän och Spanjorer är också invandrare, inget problem för dig eller?

2008-01-16 @ 14:37:03
Postat av: Doktor Kosmos

Det dom kallar drivkraft
Kallar jag för girighet
Och det dom kallar avundsjuka
Kallar jag för jämlikhet
Det dom kallar sund ekonomi
och järnhård vetskap
Kallar jag för högerideologi
och maktens redskap
Och det dom kallar farlig utopi
Och kommunism
Kallar jag för vanlig empati
Och altruism

2008-01-16 @ 21:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0