Man får skylla sig själv..

Så här går det när man är ärlig, och kanske en aning för ärlig!
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt till de människor som tog åt sig av inlägget om "gnälliga klasskamrater". Jag skrev om klassen i tredje person-perspektiv. Jag syftade på rent allmänt att det finns folk i klassen som märker ut sig tydligt genom sina alltid gnälla kommentarer och trångsynta ideal på skolan. Sen också de alla IQ-frågor som ställs.
Hur som helst, det handlade inte om hela klassen utan om en eller två personer, sen att "klassen är töntig" är också ett sätt att tala om hur gnälliga de människorna är(inte hela klassen). SÅ ursäkta mitt ordval men mer tänker jag inte be om ursäkt för. Det jag skriver är inga personangrepp utan ett sätt för mig att avreagera mig på den linje jag valt och att jag är trött på att se de stackars satarna som traskar runt i sidenkalsonger och linne i skolan!
Också inte heller en pik mot klassen, men i stridens hetta så....sen är en blogg en plats där en person kan få skriva vad den vill och debatera om vad den vill. Jag står för vad jag skriver om, dock kunde jag,JA, ha ändrat mitt (som sagt) ordval i skriften om klassen...

Nog om detta: jag är inte trevlig i skolan för att jag är falsk utan för att det jag skriver och tycker om estet och om de två människorna inte har med någon annan att göra.
Jag skrev faktiskt att det finns GULD VÄRDA i klassen, alltså:folk man kan prata med och ha kul ihop med, men som alltid när man skriver om saker folk inte tycker om så hittar de bara det negativa inte det som är positivt.
See ya, och helt ärligt det SKA bli kul att ta studenten med er....haha, stackare!
(p.s: jag ändrar inte mina åsikter för att folk i klassen börjar gå emot mig! Jag FÖRTYDLIGAR dem. D.s)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0