Gnälliga klasskamrater

Jag förstår mig verkligen inte på folk, att folk kan sitta och klaga, gnälla o tycka illa om ALLT går bara inte in.
"Ja naturligtvis Emelie är ju rena gnälloffret-kolla bara hennes blogg."- jag har inte bett er läsa den eller ens kommentera den!? =)
Har två eller möjligtvis tre tjejer i min klass som alla andra bara spyyyyyr på bakom ryggen- De gnäller och tycker verkligen allt är såååå dåligt o tråkigt, eller för långt eller för kort eller vad det nu kan vara. Jag orkar knappt sitta kvar på lektionerna o höra dem! Inte nog med att de gnäller, de ställer IQ-frågor också.
EX: Vi får en uppgift av läraren. Hon förklarar tydligt att vi ska läsa sidan 223-230 och sedan skriva ner tre viktiga frågor ur texten. Hur svårt kan det då vara att uppfatta det som att hon sa : "läs sidan 223-230 och skriv tre frågor"????? Då räcker en utav dessa tre så otroligt begåvade tjejer upp handen och antingen frågar "ska vi inte läsa 223-230?" eller "vadå frågor?".
Duktig idiot! - Alltså jag tycker helt ärligt synd om lärarna. Riktigt ordentligt!
Sen inte nog med att klassen gnäller på allt och alla, så tjötar dem!
Och det är inte lite vill jag lova- det är rena hönsgården på tex. våra klassråd och NEJ de kan inte säga något om att jag är likadan....fast o andra sidan nu kommer det väl komma en kommentar om att jag inte vågar uttrycka mina åsikter eller att jag är mesig som är tyst på lektioner och klassråd, men då till er: FUCK OFF.
Med andra ord min klass är otroligt töntig...och det är sorgligt att de få människor som finns i den inte sticker fram mer-de är guld värda och då pratar jag inte om ett utav de "coola gängen" i vår klass-för det exicterar inte!!! Hahaha-pathetic bastards!


Sen vill jag för sista gången också KOMMENTERA att jag inte KOMMENTERAR mina egna inlägg-för det hade ju varit rätt töntigt. Utan jag kommenterar och skriver ett nytt inlägg utifrån era IQ-KOMMENTARER. Så ni mina stackars "wannabe beundrare" inspirerar mig konstigt nog-tack o lev länge!


Kommentarer
Postat av: Anonym

det verkar ganska jobbigt att vara sa arg hela tiden...

2008-01-13 @ 22:55:15
Postat av: Anonym

Varför slutar du helt enkelt i vår klass så du slipper oss patetiska jävlar?

2008-01-14 @ 18:39:50
URL: http://unoconcet.blogg.se
Postat av: Satan

Låter ju faktiskt som om de e du som pratar skit om allt o alla,. bakom ryggar trro jag säkert oxå,.
att du säger de öppet så här kan bero på antingen på uppriktighet eller dumdristighet,. och med ditt ordförråd så är det troligen de senaste

2008-01-14 @ 20:56:09
Postat av: T

Måste bara säga att där fick du fanimej ihop det! Hahaha, klockrent skrivet och det blir bara bättre.
Håller verkligen med dig om gnälliga klasskamrater.
Att dom aldrig ger upp- vi vet ju vilka vi menar!

2008-01-14 @ 22:35:06
Postat av: Anonym

HAHA VA? Det var en fråga? Jag kan bara inte förstå hur du kan stå ut om vi nu är så jävla hemska. Och visst, jag har en del gnälliga inlägg. Och det står jag för. Vilket du uppenbarligen inte gör eftersom du inte kan komma på något vettigt svar utan börjar hacka på mig som person i stället, att jag råkar gilla öl och chilinötter....... herregud.

2008-01-15 @ 00:09:19
URL: http://unoconcet.blogg.se
Postat av: Anonym

Allvaligt talat emelie? Är du medveten om hur du låter? För det första så drar du hela klassen under samma sträck. Du pratar om oss som om vi vore idioter och sen kommer du och är trevlig när du väl är i skolan? Hur falsk är det möjligt att bli? Och bara för att man inte är blå och för att man förespråkar grön och röd politik så är man en kommunistjävel? hör du inte hur dumt och trångsynt det låter. Du framställer dig själv som en idiot. Det är ingen kommunistjävel i klassen som har kallat dig för moderatjävel iallafall. Du har ju inte direkt lyckats göra dig så många kompisar med dina inlägg iallafall och i mina ögon har du sjunkit drastiskt och det är jättesynd för jag tycket verkligen att det kunde vara kul att umgås med dig innan.

2008-01-15 @ 18:31:29
Postat av: Soroor

Helt jävla seriöst, va fan vet du om hur våran klass är när du inte ens är där =S Du vet fan va jag har tyckt om dig men nu går du fan över gränsen. Inte nog med att du fuckar för resten av klassen då du är "sjuk" "hos tandläkaren" eller "hos doktorn" så hackar du ner på klassen och skyller på att de senaste problemen du haft i skolan har med en klasskompis till dig att göra. Och inte fan gnälls det längre på klassråden men som sagt, fan vet du om det när du inte är där! Du har helt enkelt hamnat utanför klassen och är väl lite sne för att ingen längre varken hälsar på dig eller pratar med dig, så du tar din lilla tid och skriver i din blogg och tror att allt blir så mkt bättre. Ingen skulle ta skada av att du slutade i vår klass. Så snäll gör oss och dig själv en tjänst och DRA!

2008-01-15 @ 21:02:37
URL: http://soroor.blogg.se
Postat av: Anonym

"Om det är någon som har dålig smak så är det väl ändå DU! HAHA, TITTA BARA PÅ VAD DU SJÄLV GNÄLLER OM. Det är väl kanon bra att det äntligen öppnas en klubb där lite vanligt folk kan sitta istället för OASIS-nördar o lyssna på "Åh vi ska dricka öl o äta chilinötter"..sheet tjejjen tagga ner!" - Din förra kommentar. Som du ser så var det inte jag som tog upp det där med gnällhet först. Och mina inlägg består knappast bara om öl och chilinötter. Jag lyckas iallfall skriva ett inlägg utan att få massa kommentarer som dumförklarar mig själv. NEJ, NU SKA JAG SKRIVA MIG ETT TILL INLÄGG OM ÖL OCH CHILINÖTTER! adjö.

2008-01-15 @ 21:04:29
URL: http://unoconcet.blogg.se
Postat av: Anonym

Tycker om jag ska vara ärlig att det ar jävligt märkligt att först skriva "Med andra ord min klass är otroligt töntig...och det är sorgligt att de få människor som finns i den inte sticker fram mer-de är guld värda och då pratar jag inte om ett utav de "coola gängen" i vår klass-för det exicterar inte!!! Hahaha-pathetic bastards! och sedan skriva att du bara relaterar till två personer i klassen? Pinsamt försök till räddning.

2008-01-15 @ 21:20:14
Postat av: Anonym

Seriöst. du går ju till personangrepp som in i helvete. Och för guds skull, vad vet du om folk när du inte ens är i skolan?!

2008-01-15 @ 21:37:01
Postat av: Anonym

Du, jag hade inte ett skit emot dig förr. Men att vi i teatern ska behöva drabbas för att du inte är där, är jävligt själviskt, vilket jag har stört mig på. Och det var först när du skrev det där inlägget om christine, jag började undra vad du hade innanför pannbenet. Och tydligen är det inte mycket för varför i helvete skulle jag vänta på att få starta ett bråk? Snälla... Det som startade denna jävligt meningslösa diskussionen var att jag ställde dig en enkel fråga. Det var fan inte jag som förstorade upp detta till värsta grejen.

2008-01-15 @ 21:56:40
URL: http://unoconcet.blogg.se
Postat av: Soroor

"Sen inte nog med att klassen gnäller på allt och alla, så tjötar dem!
Och det är inte lite vill jag lova- det är rena hönsgården på tex. våra klassråd och NEJ de kan inte säga något om att jag är likadan....fast o andra sidan nu kommer det väl komma en kommentar om att jag inte vågar uttrycka mina åsikter eller att jag är mesig som är tyst på lektioner och klassråd, men då till er: FUCK OFF.
Med andra ord min klass är otroligt töntig...och det är sorgligt att de få människor som finns i den inte sticker fram mer-de är guld värda och då pratar jag inte om ett utav de "coola gängen" i vår klass-för det exicterar inte!!! Hahaha-pathetic bastards!"

Det där är ett citat från inlägg precis ovanför, och ja du har skrivit och bett om ursäkt.Och nej jag tar ingens jävla parti, varför fan skulle jag göra det? Jag tycker bara att du hackar ner på våran klass i detta inlägg och det fattar du själv i o med att du skrivet ett ytterliggare inlägg där du "rättar" dig och skriver om dessa två personer.

Och oh visst finns de några som gnäller men så har det vart ett bra jävla tag. Inte fan går vi i teater och skriver hur sjukt jävla irriterade vi är på dig för att du fuckar för oss, men nu kanske vi borde det, vi är ju ett gäng, så du kankse vill att vi en gång varje vecka döper ett av inläggen till "Så känner vi inför Emelie" och AVREAGERAR OSS, vi kanske är "fega" för att vi inte gjort det innan. Men om du vill att vi ska vara lika "ärlig" så är jag säker på att många, mer än gärna döper sina inlägg efter dig och avreagerar sig.

2008-01-15 @ 22:24:44
URL: http://soroor.blogg.se
Postat av: Soroor

"Sen inte nog med att klassen gnäller på allt och alla, så tjötar dem!
Och det är inte lite vill jag lova- det är rena hönsgården på tex. våra klassråd och NEJ de kan inte säga något om att jag är likadan....fast o andra sidan nu kommer det väl komma en kommentar om att jag inte vågar uttrycka mina åsikter eller att jag är mesig som är tyst på lektioner och klassråd, men då till er: FUCK OFF.
Med andra ord min klass är otroligt töntig...och det är sorgligt att de få människor som finns i den inte sticker fram mer-de är guld värda och då pratar jag inte om ett utav de "coola gängen" i vår klass-för det exicterar inte!!! Hahaha-pathetic bastards!"

Det där är ett citat från inlägg precis ovanför, och ja du har skrivit och bett om ursäkt.Och nej jag tar ingens jävla parti, varför fan skulle jag göra det? Jag tycker bara att du hackar ner på våran klass i detta inlägg och det fattar du själv i o med att du skrivet ett ytterliggare inlägg där du "rättar" dig och skriver om dessa två personer.

Och oh visst finns de några som gnäller men så har det vart ett bra jävla tag. Inte fan går vi i teater och skriver hur sjukt jävla irriterade vi är på dig för att du fuckar för oss, men nu kanske vi borde det, vi är ju ett gäng, så du kankse vill att vi en gång varje vecka döper ett av inläggen till "Så känner vi inför Emelie" och AVREAGERAR OSS, vi kanske är "fega" för att vi inte gjort det innan. Men om du vill att vi ska vara lika "ärlig" så är jag säker på att många, mer än gärna döper sina inlägg efter dig och avreagerar sig.

2008-01-15 @ 22:28:16
URL: http://soroor.blogg.se
Postat av: Aladdin

Orka med sådana klasskamrater? Verkar mer som en anstalt än klass. Cred till hon där "Soroor" att hon åtminstone VÅGAR skriva sitt namn när hon kommenterar än alla andra jävla daggmaskar som dras med mängden och vågar kommentera under censur FYFAN VAD JAG SPYR PÅ SÅDANA AVGÅ OCH HATA SAMTLIGA AV ER ANONYMA JÄVLAR!

Emelie, ta det lungt med kryddan man kan tolka dig som alltför pessimistisk.

Alla älskar lyckan, lyckan älskar bara få

2008-01-15 @ 22:48:07
Postat av: Hampus

Ja du Emelie. Trodde faktiskt inte detta om dej. Jag är inte den som dömer folk för deras politsiska åsikter och det vet du, och jag har också alltid tyckt att du har varit en vettig person. Nu när jag läser slår en våg av feghet mot mej. Först hänger du ut hela klassen och snackar om att hela klassen är fucked up, sen försöker du rädda dej med snack om att det bara var några personer. Det går inte ihop för mej. Ses i skolan.

2008-01-16 @ 00:02:17
Postat av: Jonna

Det man får försöka är väl att okej, visst du emelie tycker inte om dom två personerna som är gnälliga och jobbiga, dumt att det blev som det blev med denna "incidenten" nu men man får ändå försöka göra det bästa av situationen o det är faktiskt till alla att om man försöker vara snäll glad o trevlig så går det ganska bra. jag tycker själv att det är jobbigt och inte alltid helt lätt, jag är inte heller alltid glad. men kan vi allihop, i klassen inte bara försöka ?

2008-01-16 @ 14:54:35
URL: http://jonnaweiss.blogg.se
Postat av: Superlejonhonan från savannen!

Hej Hej Emelie!

Du verkar som en kol tjej, så stå på dig!
Men vänta lite, du är ju fan en riktig slapptask!

Kom och bo med mig i Afrika, jag tror du kommer trivas med mig då jag kan äta DIG! PEACE

2008-01-16 @ 16:52:04
Postat av: Anonym

Säger hon som inte visste vem Fredrik Reinfeldt är? men vänta, du är väl moderat? snacka om IQ...

2008-02-26 @ 18:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0