En liten parantes

Ett kort inlägg om det som skrevs igår. Jag är inte rasist men däremot är jag patriot, vilket väääldigt få människor faktiskt vågar stå för att dem ÄR!
Och varför kan det vara så att folk inte vågar visa vad dem tycker om sitt eget land- jo, de blir så enkelt kallade rasister! Men det har blivit ett skällsord- folk kallar folk rasister hit och dit utan att egentligen riktigt lyssna på deras åsikter.
Jag är patriot, därigenom jag tycker om mitt  land och jag vill att mitt land ska vara en bra plats där mina barn kan växa upp en vacker dag på.
Inte ett immigrationsverk utan i ett land!
Det enda jag tycker att Sverige gjort fel i är att bli för mesiga, vi ska ju inte slicka röv på de invandrare som kommer hit utan litegrann(faktiskt) tvärtom.
Är det verkligen helt idiotiskt det jag skriver eller finns det någon som tycker som jag eller ialla fall förstår vad jag menar!???
Jag kan hålla med om att mitt ordval kunde varit betydligt mer välvalt, men nu skriver jag bara rakt ut-pang på, sen får folk uppfatta det som de vill men jag kan inte nog säga att jag INTE är rasist utan patriot.
Det är en jävla skillnad och den som säger något annat är verkligen blåst!
Iranierna eller araberna överlag lovprisar sitt land och vill naturligtvis upprätthålla seder och bruk från deras hemländer- Fast det är krig. Kan ni tänka er?
De sitter och firar sitt eget land fast deras land har kastat ut dem, mördat deras familjer och hotat dem med döden. Ändå firar och älskar dem sitt hemland! Varför kan inte svenskar göra likaså?
Varför vågar inte vi säga: "Länge leve Sverige" .
Utan att det ska låta rasistiskt.
Svenskar anpassar och ger till lika för mycket.
Jag är uppriktigt ledsen att det blev så ärligt och kanske lite rått i mitt ordval, men jag är besviken på sverige.

Kommentarer
Postat av: Anonym

!!! SÅ varför inte kasta ut alla idioter som begår brott: dödar, våldtar, "hedersmord-på sina döttrar" etc och ge plats för de stackars människor som dör om de skickas `hem? PROBLEMET LÖST!!!

Det låter lite rasistiskt, eller vad säger du?

2008-01-10 @ 19:15:50
Postat av: Anonym

Om du vill bli kallad patriot och inte rasist bör du kanske ändra ditt språk.

2008-01-10 @ 22:04:14
Postat av: me

det finns inget, absolut INGET fel i att utvisa de som har begått grövre brott såsom mord, våldtäkt osv. Sedan för grov misshandel, rån etc borde det finnas ett 'tredje gången gilt'-system, där vederbörande blir utvisad efter tredje gången. nu menar jag på ett just och humant sätt, och inte att bara sätta den jäveln på ett plan och dumpa honom på Istanbul international airport utan att ha en aning om vart han/hon ska ta vägen. man måste lägga ner lite kraft för att få det att funka så att personen ifråga kan leva vidare i sitt hemland. Men oj helvetes jävlar.. nu är jag ju rasist!! Eller?

2008-02-12 @ 03:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0