En kär liten vän

Okej, det är såhär. Alla har dem, de finns i byrålådor, i smutstvätten eller i mjölkpaketet.
Dem är små, söta, ibland håriga och lite snäsiga mot dem som bits. Dessa små varelser är en kär liten vän vi alla tycks äga. Min vän då, är den bästa man kan ha och den är go att krama o pussa på, den luktar för det mesta gott (om den inte sprungit race uppför makaronilådan) och den är GUL! Ha, det kan inte bli bättre än såhär.
Du kan ringa o prata med vännen anytime och den finns alltid där för dig. Den skrattar åt dina skämt och kliar dig på ryggen. Visst älskar vi de små? Min vän då är som jag sa den bästa man kan ha, för min är inte som någon annan. Den är snabb, stark o massa söt. Som en stark senapstub ungefär, men gul. ^^
Jag vill med detta meddelandet säga att jag älskar min lilla söta vän och att jag är otroligt tacksam för att hon alltid finns där, no matter what! THANK YOU, and älskar dig såååå mycket gumman. You're mine 
image6
 Det är min alldeles egna söta gula lilla sak som sitter där till vänster...;)

Kommentarer
Postat av: mine

Gumman då:) *jag rodnar* (sid röst) haha gummsigos då:P
tack så mkt...:D:D
puss på dig(L)

2008-01-17 @ 17:35:00
URL: http://tinion.bloggse
Postat av: Anonym

naaaw va fint**
Den enda vännen du har också?

2008-01-17 @ 23:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0