Den omogne

Vi har alla varit omogna, men de flesta av oss brukar växa ifrån det- somliga gör det inte!
Det roliga är att det finns ett sånt tydligt exempel på detta just i min omgivning: ja, det kan vara några få speciellt utvalda människor i min klass, mitt jobb eller vem vet.... Hur som helst, dessa människorna har gaddarna utåt hela tiden och fäller ut öronen för att få så mycket skvaller och information så de också sen kan få bråka lite eller iaf försöka. Dessa personerna har sagt till mig personligen att jag borde inte ta åt mig så mycket av vad folk säger eller ens försöka ge igen så mycket. Utan bara skita i det. Visst jag gör det också, men personerna i min omgivning (som jag beskrev som omogna) hackar o gnäller för allt, de har inga egna liv så de kan verkligen inte släppa en sak utan bara mååååååste fortsätta, för detta är de enda intressanta som hänt dem sen deras egna födsel. Sen också att börja umgås med folk de verkligen HATAR bara för att se om det ger någon reaktion, haha shit vad lågt de sjunker. Stackars människorna de utnyttjar! Tråkigt och trist, men så är det.
Så ännu ett inlägg ni små nördar nu kan få kommentera, hoppas det er väl ska smaka!!! =)





Sen något helt annat:

Sen skulle jag vilja ge en hälsning till en person och jag tror denna personen kommer förstå att det är till just den:
- Vill bara att du ska veta att gjort är gjort och det går inte att göra ogjort. Men DU ska veta att jag lägger ner nu, jag släpper taget och du behöver inte ens bry dig. Du behöver inte ens titta åt mitt håll. Men jag började, jag avslutar också det. Detta blir sista gången jag säger något till dig, antagligen och det blir i form av en vinkning, en töntig tafatt vinkning...det är tyvärr det bästa jag kan erbjuda i nuläget. Hoppas allt är bra annars. Lev väl, må gott.

Kommentarer
Postat av: Hampus.

Känns som om nått syftar på mej här:D

2008-01-19 @ 18:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0