Debatt day

Igår hade vi debatt, mkt trevligt måste jag säga men en aning tävlingsinriktat. Sen TYVÄRR fick en del människor smärre aggressions problem så det spårade ju ut en aning. Meeeen inte deppa för det inte, fick dock tunghäfta när mitt argument skulle fram vilket gjorde mig besviken på mig själv för jag är inte den som är den.
Inte nog med det, när det väl kom till kommentarerna i efterfrågning (efter debatten för monarki), kläckte jag ur mig en del saker som tydligt en del fick flipp på. Och OJ, vad det helt plätsligt viskades och tisslades borta på "Mot monarki"-bänken?! Pathetic or what? Jag var tydligen inte den enda som tyckte som jag gjorde om dessa tre personer som skulle vara sååååååå coola och visade sig (INTE) vara så mycket bättre än alla andra. Hahaha, vissa människor ger ALDRIG upp.-även om de borde ha gjort det för läääääänge sen. Men men, vi får väl stå ut med dem en stund till.
Sen vill jag tacka mitt motståndar lag- "mot kärnkraft"- trevlig debatt. Även om nån utav dem kanske blev lite väl explosiv för att ha stoltserat med antiexplosiva alternativ. Men men, alltid lika kul att se den människan fara o flyga.
Som sagt, trevlig debatt gott folk- See ya !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ända du gör är att gnälla på din klass. Har du inget annat för dig än att gå och hänga upp dig på den? Eller har den så stort inflytande i ditt liv? Patetiska idiot.

2008-01-29 @ 20:48:37
Postat av: Matilda

Du "tisslade" ju i och för sig själv när min grupp läste upp argument...

2008-01-29 @ 21:31:19
URL: http://MATULD.BLOGG.SE
Postat av: matilda

Men grejjen är ju att du gnäller på sånt som du senare gör själv.

2008-01-30 @ 20:02:32
Postat av: Lantzen

Usch vilken jobbig klass du har. Alltid samma problem, lesbiska fanskap som skall hålla på med sina vänsterkommunistiska ideér och syner. Jävla afa aktivister ! HATA

2008-01-31 @ 21:16:27
Postat av: Anonym

asså shit du har verkligen gått ner dig! men de komiska i de hela är att du hela tiden vill poientera att du inte menar något ila, för din svaghet har alltid varit att du vill att alla ska älska dig - men isjälvla verkat är d einte så llla du de är bara att inse! nuförtiden är de dessutom ingen iklassen som gör de förutom din härliga överartikulernade kompanjon, nämner inga namn...

2008-02-03 @ 21:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0