Ännu en gång..

Jag har varit en dålig medmänniska och hängt ut en hel klass, buhu för mig!
Jag ångrar kanske att jag inte varit lite mer konkret med vad jag skrev: att jag faktiskt bara syftade på två personer och att man faktiskt ibland kan bli trött på vissa personer i klassen- vilket ALLA blir. Och alla vet vad "I STRIDENS HETTA"-betyder? Man kan skriva till saker eller kanske inte tänker på hur man uttrycker sig när man blir irriterad.

Sen har jag inte varit på många teater lektioner, JA! Men jag har aldrig försatt klassen på ett uppspel med att inte dyka upp om inte det redan var överenskomet med vår lärare, vilket den enda gången jag lämnade klassen var när jag hade uppspel på ityderna inför julen- så förlåt ni två som råkade ut för det. Men jag HAR en överenskommelse med vår lärare- som jag INTE behöver förklara för er och ja till en början gick jag på solterapin men sen hände en sak och nån utav vet om hon tänker till vad det var som fick mig att sinka....Det är ett nytt år och en ny termin, vi kör och jag kommer inte frånvara från någon mer så kallad gemensam lektion! (LOVAR)

Sen detta med inlägget, det folk har hakat upp sig på är att jag skrivit i plural: KLASSEN är töntig och PATETISKA KLASS etc. Vilket jag också har och ber om ursäkt för som ett misstag- jag syftade på två personer och ni vet alla vilka det är så egentligen förstår jag inte denna uppståndelse, ni har antagligen gått länge och velat avreagera er på/om mig...så nu fick ni chansen! Men ni ska veta att jag inte gjort några som helst PERSONANGREPP i något utav mina inlägg-för det är jag jävligt noga med. OCh att beskriva i tredje person eller i allmänhet är inget brott!

En liten parantes till två tjejer i klassen som skrivit kommentarer om mitt inlägg som handlade om "någon iklassen" för längesen,  hur jag sjönk i deras ögon när jag skrev så....: Ni hatar den personen lika mycket som jag och att jag nu är så less att jag vill skriva av mig, för vi lever i ett fritt land och vi har yttrandefrihet.- så se det som om jag utnyttjar mina rättigheter mer än ni! ;)

Snälla, jag ber er, gå nu förfan inte och missuppfatta detta inlägget också om att jag är på er eller att jag är tyken eller kaxig eller vad fan ni hittar på. Gör mig en tjänst: sluta skriv kommentarer ANONYMT och våga komma till mig i skolan så ska vi prata- jag kan förklara så slipper vi bråk..för det verkar vara vad ni är ute efter. Varför ta åt sig så förbannat för en sak som inte ens handlar om er! Och kommunist-inlägget har inte med er att göra för fem öre utan själva linjen!!

Så, andas nu....inget förhastat! Kom till mig, See ya!

Kommentarer
Postat av: Hampus

Det jag inte förstår är hur man får "KLASSEN är töntig och PATETISKA KLASS" till två personer. Skriver man sedan om två personer som tydligen skall vara så sjukt gnälliga så är du ju inte något brott, men så SJUKT onödigt att lägga upp här. På det su skriver vet jag ju vem jag tycker är gnällig. Du om någon borde också förstå att folk går igenom olika situationer och därför kan vara gnälliga i skolan tillexempel. Att du hänger upp dej på detta är ju helt sjukt! Man måste ju för faan kunna se förbi detta och inte bli så sur att man går hem och dikterar hatinlägg som gör saken värre.
En sak till. Jag tycker att det ser ut som att du försöker bortförklara dina misstag, men du måste förstå att det är du, och inte vi, som har gjort fel.

2008-01-16 @ 13:14:37
Postat av: Royalist!

Men snälla någon, ingen ber er att läsa det! Det är på egen vilja ni läser en persons åsikter, och hon har all räött att hava dem!

Om det som ni kommunister(kommunism har bara funkat för att starta upp ett land, inte ett redan fungerande :P )så om ni överhuvudtaget önskar att hon ska knipa igen så står det i svea rikes lagbok att alla har yttrandefirhet YGL, om jag inte minns helt fel. Med detta har hon rätt och med fullt lovligt skriva hennes åsikter!

"För Sverige in i tiden"

2008-01-16 @ 16:40:19
Postat av: Hampus

Kära Royalisten.
Andas in tre djupa andetag och se över vad du skriver för du stavar som ett crackluder. Det finns så vitt jag vet bara en kommunist i våran klass och det skulle nog vara jag det så stick härifrån med dina försvaranden. Ingen här har sagt nått om att hon inte får uttrycka sina åsikter men det är precis vad vi också gör nu.
En sista grejj bara. Om du vill verka kunnig och allmänbildad så snälla, snälla citera inte sveriges typ mest kända citat fel. För sverige i tiden. Sod off

2008-01-16 @ 16:57:50
Postat av: Anonym

Haha okej, vad grundar du det på då? Klagandet på schemat kanske? Men sure, anytime! Ska vi säga imorgon?

2008-01-16 @ 17:53:08
URL: http://unoconcet.blogg.se
Postat av: Anonym

Vilka två är det du menar då?!

2008-01-16 @ 18:16:31
Postat av: Soroor

Aa Emelie vilka två är det dessa inlägg är riktade mot?

2008-01-16 @ 18:25:46
URL: http://soroor.blogg.se
Postat av: fisket

Folk med tre hjärnceller, en på höger hjärnahalva en på vänster hjärnhalva och en i som länkar samman och därmed kortsluter? Slå upp ordet hjärndöd i Sveriges officiella ordbok och du hittar en klassbild på din klass Emelie? Ge mig ditt schema Emelie så jag vet när cirkusen öppnar och stänger varje dag tack ! avgå samtliga

2008-01-16 @ 22:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0