To love or to not

Gud vad det finns människor som retar gallfeber på en! Finns ju som sagt NÅGRA människor i bara klassen som jag skulle vilja peka ut rätt ordentligt, men de är ju så fega så de vågar inte ens skriva sina namn utan gör allt under ANONYMITET(!) -vilket gör dem betydligt mer patetiska än vad de kallar mig.
De finns dem i ett gäng i klassen som utmärker sig relativt markant, så ni andra behöver som sagt inte ta åt er: vi har inget otalt med varandra.
Men för att återgå till dem andra: denna gången är jag så jävla trött på att försöka förklara mig så jag skriver och STÅR FÖR DET: Ni är så förbannat töntiga och omogna så det är sinnesjukt. Att ni aldrig kommer växa upp, t.o.m dem som begett sig till USA håller med mig.
Och nu då SNÄLLA skriv inga töntiga kommentarer om hur omogen JAG är eller att jag inte har några vänner eller något annat meningslöst ni små nollor kan komma på, om ni ska skriva det ANONYMT. Skriv era namn efteråt så vi förstår varandra, annars är det ju ni som är falska som pratar med mig i skolan och sen skriver skit till mig anonymt.....vem vinner?
Jag får som sagt inte nämna några namn på bloggen (som jag sagt alla andra gånger) Och jag kan ju då tyvärr inte säga vilka ni som är goa i klassen ÄR, men ni som jag skriver om ni vet.......Så det är bara att börja kommentera-vilket ni är såååå bra på! Hahaha bespara mig erat fattiga gämmer


Kommentarer
Postat av: Anonym

För att underlätta för alla andra så kan du ju skriva dom du menar i en kommentar på min blogg, eftersom du absolut inte kan nämna några namn på din blogg. Jag menar, många i klassen har ju börjat läsa din blogg nu och det kanske vore skönt för en del att få klarhet i vilka du menar. Deal?

2008-02-04 @ 19:58:06
URL: http://unoconcet.blogg.se
Postat av: Anonym

menar du klara då också eller?

2008-02-04 @ 20:03:01
Postat av: Klara

Men herregud, jag hoppas verkligen att "dom som har begett sig till USA" inte inkluderar mig! Jag har hallt mig utanfor hela den har debatten eftersom jag langre inte ingar i klassen, men nu maste jag ju enda reagera... ESKDTA3 ar ett amne jag aldrig diskuetat med nagon, mina asikter ar mina, och sahar utifran sa tycker jag att hela den har situationen verkar ganska lojlig. Sa gott som hela klassen ar ju inblandad!

2008-02-05 @ 16:40:19
URL: http://klaragardfeldt.webblogg.se
Postat av: You could have it some much better

Hej,

kul blogg! Du fångar läsaren med dina intressanta topics, argument och värderingar. Att blogga verkar vara det nya sättet att förmedla information kring sina egna tankar och idéer. Det är speciellt intressant med bloggare som inte har något syfte eller ämne kring sitt skrivande. Fast det viktigaste verkar vara att i en narcissistisk anda framställa sin själv och tala utifrån sin egna "centrala" position, detta verkar du ha lycktas med! Föresten... Kul att även de som kommenterar skriver vad de tycker. Vi har ju trots allt yttrande frihet (läs: yttrandefrihet).

Föresten, är det inte en ganska utopisk tanke att man skall gilla alla omkring en? Ibland är det bättre att hålla igen.

2008-02-05 @ 23:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0