Love, love, love..

Kärlek ja det är ju en besynnerlig känsla man måste ta itu med någon gång under livets gång. En del klagar på att de aldrig blir kära och andra på att kärleken i deras liv tar för mycket kraft och ork. Men vad är då bäst; att behöva åka i bergodal banan varje dag med kärleken eller att inte ha den i sitt liv alls?
Jag personlig trodde inte riktigt på kärleken eller jag visste inte vad den innebar fullt ut innan jag träffade min underbara ängel. När jag gjorde det hade allt plötsligt en mening och allt verkade så klart. Men nu..vad väntar nu? Ett förhållande av bråk är inget att stå efter eller ens något att fortsätta med?! Om en person som får dig att känna saker du aldrig förr känt, har problem och är dålig på att organisera, informera eller ens lägga tanken i. Kan du då tänka dig att fortsätta, att ge honom en chans efter chans efter chans för att en dag kanske (iaf vilja) uppnå idealet(?) Det är svårt, men det enklaste är kanske att antingen lämna det liv man lever och gå vidare eller så släpper man idealtankarna och njuter av det som finns....

But it's not all bad with love, there is things that makes you immortal.
Like he's smile, he's eyes glitzy in the night,
the taste of his skin and lips....he's warm breath,
the feeling of his hand caress your skin. What could be more?

Kärlek är:
När det bubblar i kroppen som en kolsyrad dricka.
När du fnissar som en liten flicka.
När man känner nått man "Can't deny". When the eagles fly over mountain high.
När all oro är som bortblåst och försvunnen. När Simba återvänder i Lejonkungen.
När man bara drar replik för att slippa krångla. Min pappa är rik vill du hångla?
Om man spärrar upp sina ögen och tittar bak med huvudet ut då ser man galen ut.
Det hör egentligen inte hit och höra det är bara en grej man kan göra.
När jag dansat med Elin en sommarnatt lång och vi satt på en parkbänk.
Jag var kär och hon drack rom. När Elin sa att jag var den vackraste som finns, såg in i mina ögon och kräktes på mina jeans.
Våga styr som en kapten. Våga fall som ett löv. Våga chansa och se hur det går.
Vad är fegt? Vad är mod? What is love? Baby don't hurt me, don't hurt me no more.
Från en afton som doftar YMCA, (tack Göteborg/STOCKHOLM ni är kärlek för mig).

Hmm, en mycket lugn dag. Festade lite smått igår, så nu blir det stora glas vatten och bananer som fyller skrivbordet. Haha, nej så bakis är jag inte (!). Jag ska städa mitt rum, göra en rensning och sedan ta en lång svalkande promenad i det underbart typiska svenska vädret(REEEEGN).

Hiss: Ska få LAPTOP, nu kommer det bli garanterat bättre uppdatering. Chez mum and dad.
Diss: Varför skulle vi bråka?


Kommentarer
Postat av: Caroline

Såg att du kommenterat mitt inlägg så svarar här också om du skulle missa mitt svar i min blogg :)
: Victors syster? ^^ Förklaringen ligger helt enkelt i någon sorts hämnd :P Jag driver lite med honom eftersom han brukar kommentera min blogg och låtsas att han är andra personer. När vi upptäckte att det var Victor som låg bakom allt så dök det upp ett och annat inlägg om honom. Det var väl mycket av hans reaktion som höll hjulet igång. Men det senaste inlägget var dock bara för att jag råkade se honom i göteborg, vilket var mycket passande med tanke på det han gjort :)

2008-02-12 @ 14:36:35
URL: http://carulineh.blogg.se
Postat av: Caroline

Japp, vi går i samma klass :) Och din bror är väl klassens charmör och skojare^^ Han är trevlig och rolig mot alla, väldigt charmig mot tjejerna ;D Han sköter sig, du behöver inte vara orolig :D Är du storasyster eller lillasyster?

2008-02-12 @ 15:00:53
URL: http://carulineh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0