Lot's of things to do

 Efter en inte så ansträngande dag i skolan tog mig ett varv på stan. Jag bara älskar att gå runt och små handla, sånt där inte så nödvändigt men ändå så viktigt(!), jag köpte mig en body butter, från Body shop-lukt cocos.
Sedan gick jag vidare och inhanlade ett par så söta spets trosor och bh på Victoria Arena. Efter detta blev det en chaílatte på Condecco-som har stans absolut godaste(!). Så nu sitter jag här med nyinköpta grejer. (Även lite tvålar o gott från Åhléns-hudvårds avdelning), ska hoppa i ett bad, samtidigt som jag duktigt nog läser på lite läxor och efter det får inviga mina andra ny inköpta saker....sen vidare till pojken-blir mysig middag där ikväll, aldrig fel på en måndag. Det är som de säger: lite vardags lyx skadar aldrig!
 
 
Vi fick en ny uppgift idag, som inkluderar både svenskan och idrotten. Mycket intressant uppgift må ja säga, det löd följande: vi ska skriva en utredande text om våran samt hälsa över lag är och kommer att förbli i framtiden, säg om fem år. Svenskan inkluderar ju då skrivandet och idrotten själva ämnet. Kan bli riktigt roligt att göra, nu när man börjar bli elit tränad igen-hahaha!

 Apropå det här med träning, har lovat mig själv att fokusera nu. Inte spåra ut som andra gånger utan hålla kursen. Träna en gång om dagen och endast frossa i sötsaker på fredag eller lördag(!). Sen ska vi nog se till att man kommer i balklänningen lagom till dags.  =)

 Måste endast tillägga att idag var det katastrofalt vad vissa personer i klassen sabbade.(Sicken inledande lektion vi fick- rogivande, haha!)Herregud, att de orkar ha såna dagar då det bara handlar om dem och det blir ju fullkomligt patetiskt. Vissa som borde inse att de helt enkelt inte är värda mer än andra. En del borde dränka sig medans det fortfarande finns en chans(!)-viktigt att tillägga är att jag nu pikar TRE personer, så inget misstas för annat.
 Ha en fortsatt trevlig dag!!!

HISS:  Fick min semla till slut(!)
DISS:  Fick dock springa bort den på fyrtio minuter, på bandet. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0