Fjortisen

Herregud vilken dag, inte nog med att man måste ta sig upp klockan 6 (två timmar innan den ordentliga lektionen ska börja) för att ta sig till skolan klockan 8 och sluta klockan halv 4. (Usch och fy, en skola i stan hade varit bättre.)
Utan när man sitter på bussen hem, invaderas bussen fullkompligt utav mönlycke trash...jag tror fanimej att det var mölnlyckes alla fjortisar (och den hålan är ju liten så det kan ju bli en del;) )
Dem satt och drog vitsar om "Comfort"-skoaffären med bekväma skor...som Kom fort (skynda)- cirka tio gånger innan de gick över till ett mer passande ämne för dem: Sprit och knulla killar!
Tjejerna gick väl i nian och var väl runt 16....Jag blir mörkrädd när jag ser sånt.
De klär sig fruktansvärt äckligt fult och blonderar sitt fula äckliga hår till SVINTO och naturligtvis det naturliga lagret med BRUNKRÄM i hela ansiktet (observera inget på halsen, så det bildar en linje vid hakan). Dessa äckliga små människorna satt och förstörde det sista som återstod av min eftermiddag vilket var i 40minuter som själva bussresan varade.
Varför har dessa små äckliga varelser ens rätten att tro sig vara något? Snälla ta ifrån dem makten.
NEJ neeeej jag är ingen negativ människa, jag älskar alla som älskar mig. -skämt (så ingen missuppfattar!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0