En ny insikt- Rik med stil(?)

Gud jag kom till en ny insikt häromdan, när jag var ute. Förövrigt på Park Lane.
Det var en helt fruktansvärd syn(!)
Hur klär sig folk nuförtiden, är detta dagens mode?
Fine om du har en dålig hårdag men då sätter du ju upp håret eller använder keps,
sen kläderna- det finns ju inget mellan läge. Antingen klär folk upp sig som om de ska på någon gala med cocktail klänningar och MASSA smink eller så väljer folk att fullkomligt skita i vad som sätts på: ett par alldeles för slitna jeans(gamla) och ovårdat hår samt en urblekt tröja(?) Ursäkta mig med vad hände med svenskarnas uttryck:
-"Lagom är alltid bäst"
. Jag blir rädd när jag går ut numera, därför är det inte lika roligt att gå ut på de lite större klubbarna. Då uppskattar jag hellre barhäng. Tjejerna springer runt och vill att killarna ska bjuda den på drinkar(för de har inga egna pengar, så egentligen har de inte ute och göra alls) och killarna ska bara springa runt och leka matcho med för tajta och för den delen alldeles för SMÅ tröjor.
Oj oj oj, det jag inte kan förstå med folk är att de tror att man måste ha pengar för att klä sig snyggt, ju mer kommunist du är desto gräsligare kläder(?) För om man tar en titt på dem som har lite mer pengar (och inte handlar på gina tricot, som jag iofs gjort ett observera FÅTAL gånger) utan klär sig mer klassiskt stilfullt. Ett par schyssta jeans, converse-(helst vita, de bruna och svarta är så fruktansvärt fula..juck) och en fräsch vit t-shirt och på detta en färgglad scarf. Voilá, och med håret uppsatt i en knut och ett par vita pärlor i öronen ser du ju faktiskt normal ut(!)


Eller för den delen också såhär: pojkar & flickor

OCH
 Stilen är fulländad(!)
Så ja vi "moderater" som folk föredrar att kalla oss (då vi kallar dem KOMMUNISTER) klär sig helt enkelt betydligt bättre än er andra. Top notch! =)
Så sluta nu tramsa er med era fjortisfasoner gott folk och skärp er(!)



HISS: Pappa och lillebror kommer hem
DISS: Sista dagen på lovet

Kommentarer
Postat av: Matilda

Ju mer höger desto fulare frisyrer.
Hur "snyggt" och "stilrent" är det egentligen
med ett bakåtkammat hår som är fyllt av slemm?

2008-02-17 @ 17:32:16
URL: http://MATULD.BLOGG.SE
Postat av: Marielle

du verkar ha skön klädstil, men hur kul är de om alla kör samma stil som du? I Lilla Lidköping där jag bor, så kör i stort sett alla tjejer exakt samma stil, det går inte att skilja dem åt. Det är antingen dem "uppsatt-i-hög-knut" brudarna eller emo tjejerna. Jag tycker man borde hitta en egen stil. Man behöver ju inte vara extrem, men att se ut som alla andra är bara fantasilöst. :)

2008-02-18 @ 16:17:34
URL: http://februarystar.blogg.se
Postat av: Matilda

Ungefär som att jag bryr mig om vad du tycker. Med tanke på dina tidigare inlägg verkar du ju inte ens kunna läsa en dagstidning.

2008-02-18 @ 19:25:00
Postat av: Matilda

Jag skriver åtminstonde inte om saker jag inte vet någonting om. Andas ut sjäv kvinna, vem tror du att du är egentligen?

2008-02-19 @ 16:30:20
Postat av: Matilda

Gött att du inser att jag aldrig kan bli som du. tro inte att jag vill det heller. Det är inte många som kan sjunka så lågt:)
JA. då säger vi så!

2008-02-19 @ 17:19:24
Postat av: stjärtryttarN

Är du efterbliven eller har du fått en kuk genom örat?? Jag vill skjuta dig puss!

2008-02-23 @ 17:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0