ANNONS:

Jag vill sätta in en annons:

 "Hej, jag är en dum tjej som betett mig otroligt dåligt och jag vet att jag kanske inte borde göra detta men med mina få självbehärskningar kvar så skriver jag nu FÖRLÅT. Ja, jag vill helt enkelt be om ursäkt för hur jag har behandlat en person i min klass. En tjej som egentligen inte är mer skyldig än jag till någonting. Jag vet att detta antagligen är otroligt patetiskt och som jag sa: jag kommer nog till och med få ångra det. Men nu säger jag förlåt för vad jag skrivit tidigare och allt jag sagt, jag begär ingenting av ingenting.
Så vad sägs: Vill du fika med mig någon dag efter skolan ?
Om du inte vill så kan jag kort sagt säga att även om vi inte är vänner nu, så tror jag vi kommer mötas på New Yorks gator en vacker dag: med våra små kappor, starbucks i handen och portfolierna i högsta hugg. Det blir något av det...Förlåt."

Om personen ifråga läser denna annonsen så kan du svara på min mobil, om du fortfarande har numret(!)
Annars svara här, så skriver jag till dig. Om inte, så var det väl inte meningen men sorgligt nog ångrar jag mig och det finns faktiskt en liten liten svart bubbla som kanske en dag spricker-eller?

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur ska personen i fråga veta vem du menar om du inte ens skriver namnet? då kan du ju inte va så seriös i din ursäkt.. är de Christine du menar så skriv de då

2008-02-19 @ 19:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0