A serious day

En helt vanlig dag har passerat. Försov mig till skolan,dåligt dåligt. Måste skärpa mig numera, det är inte långt kvar nu till studenten(!). Men det är verkligen svårt att ta sig upp ur sängen när man har en sån godbit jämte sig.
Tänk att 6månader har passerat och fortfarande är man lika förälskad som första dagen vi sågs. Amazing!
Hur som helst, när man väl rullade in i skolan vid tio tiden hade lektionen inte börjat än. När vi väl satte igång skulle vi hålla på med "Papmaché"- mycket pill, men det kanske blev lite snyggt.
-Det här var alltså klistret vi använde, inget annat ;)
Min lunch blev dock en aning tråkig:


Hur som helst, nu är det dags att ta sig till Friskis&Svettis (som iofs är kanske lite old fashion-tanter o gubbar) men jag klagar inte, så länge jag får ut min del av gymmet så bryr jag mig inte. Idag blir det:
- Spinningmaskinen, 30min
- Benmuskler, 15*3
- Armmuskler, 15*3
- Mage + rygg, 100st
Sen ska jag hem och mysa med min ängel, inte alls något som vi gör hela tiden menar jag ;)


Hiss: Hann till lektionen
Diss: Tråkig mat hemma

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack for den trevliga kommentaren "Liza". Den varmde!

2008-02-09 @ 14:49:33
Postat av: Anonym

Gud vad du ar rolig Emelie. Nu forsa du dig ratt rejalt. Jag skrev ju anonymt, sa hur kommer det sig att du svarar till mig?

2008-02-09 @ 15:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0