Hmm..

Efter ett långt samtal igår ska jag träffa en gammal vän, som betyder oerhört för mig...
Jag hoppas verkligen att han kommer förbi på lunchen, för tiden som gått sedan vi sågs känns så sorglig.
Jag säger inte att allt ska bli bra.
Jag lovar ingenting.
Och framför allt så hoppas jag inget för det är förhoppningarna som förstört vårat liv förut.

Jag säger bara att det ska bli trevligt att träffa dig, att se hur du mår och när du är lycklig blir jag lycklig.
Vi får hoppas att tiden som gått kan ge oss en chans att pånytt bygga upp vår vänskap.
Jag har saknat dig.


Dags för work, work, work....aaaah håller på att dö.
Men det är lugnt säger alla :"du jobbar ju nästan ingenting."
Nej nej visst, men jag har skola också. Det är det ingen som tänker på, HA! Nej nu ska jag klä på mig, duscha och laga till min lunch..kanske inte riktigt i den ordningen.

Vi höres ikväll gott folk, ha en najs day !
Kisses, ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0