Fredagen den 12/12

Efter ett härligt uppvaknande av ett ljuvligt sms, begav jag mig ut för att springa en stund.
Jag sitter nu här med mitt latte (as usual) och tanken slår mig: Ooooh gött, det är fredag idag! Jag ska ha den mysigaste helgen på länge, länge, länge.
Idag ska jag göra färdigt rester av oloika skolarbeten sen ikväll ska jag hem till mina två ABSOLUT bästa kompisar Alexander E. och John Kr. Vi ska laga middag (i vanlig ordning), dricka lite vin och spela spell En riktig tjöt kväll med andra ord !
Imorgon bär det av mot Universeum med grannpojkarna, Karl 8år och Pontus 13år och det blir nog en vända förbi Donkan med stort D om jag får bestämma.
Sen jul på liseberg med love och en härlig afton med romantik, om man nu kan skriva så utan att det låter allt för fjolligt !?

Rester i skoluppgifter jag har att göra:
- Skriva en uppsats om hedersmord.
- Klargöra planeringen för min utställning - "ta inget förgivet".
- Bokrecension om: "tusen strålande solar" skriven av Khaled Hosseini.

Inte så mycket, men det tar mer tid än vad man tror.
Sen ska jag ta bilder på min jacka som ska säljas, lägger även upp den här om det är någon som skulle fatta intresse !
(I LIKE YOU!)

Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0